Närhen Värkki ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 03:00

No tuo ilonen veijari joka lokkien ohella heittää guanot minne emme haluaisi.Itse kysymykseen. Niin vain mielikuvitus on rajana.

Lähteet:
P...a närhi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 07:21

Tunnen miehen joka voi nyttää närhen värkit jo ennen televisioita ja tietokoneita. Sanoi olevansa Närhi.
Etelän miehet olivat Lapissa käymässä, siellä oli sellainen äijä joka tiesi kaikki asiat. Sitten nämä etelän miehet keksivät näyttää ukolle kuparikierukkaa. Ukko raapi hetken korvallistaan ja aprikoi missä v-ssa minä tuon olen nähnyt jossakin olen nähnyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 08:12

Näytän sulle närhen munat ! Eikös tuollainen lausahdus ole olemassa. Siinähän se yhdenlainen värkki on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:46

Kuvassa näky olleen.Tuossa onttopohjaoy, oli laittanut,en tarvinnut ruveta etsimään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 08:58

juu jopas oli vekotin, voiskos joku sanoa mitä sillä tehdään, jonkin moinen saha kenties tai pitäiskös mun hakea lasit nenäpääl ja katsoa uutelleen sitä kuvaa...hmm..miettii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 10:13

Olipa suuruudenhulluus iskenyt närhi parkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:08

Eikö lie ole närhen munat. kun niin ainakin sanotaan, että voihan närhen munat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:09

Närhi on korea metsälintu, jota harvoin näkee liikkeellä, koska se on arka eläin. Se pesäkin on ilmeisesti samalla tavalla piilossa. Ilmeisesti pesässä on ollut jotain tosi ihmeellistä, kun "närhen munat" on jäänyt sanonnaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:12

Meilläpäin näytetään Närhen munat,jos sille päälle satutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:34

Värkki on tässä tapauksessa MUNAT