Mikä on hyvä pesuaine kotisaunan pesuun? minulla ei ole mitään käsitystä millä sauna pestään,meillä hoitaa sen homman firma.

Lupauduin pesemään anopin saunan ensiviikolla,siksi kyselen.

Avainsanat: pesuaine sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 20:38

meillä on tolu saunapesu, on kans luonnontuote...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2009 - 20:36

Onhan niitä monia erikoispesuaineita, mutta tavallinen Mäntysuopa riittää. Jos on klinkkerilattia, niin sen voit desinfioida Kloritella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 20:39

Klorite on rajua kamaa. Ole varovainen sen käytössä. Sillä kyllä lähtee melkein mikä vain, jos käyttää väkevää seosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2009 - 20:42

Minä pesen lauteet Super10:n pesuaineella. Suihkutan laimennettuna, annan vaikuttaa hetken ja sitten hennolla harjalla harjaan. Ja suihkusta vettä päälle. Minä olen niin vannoutunut ko. aineen käyttäjä kun kerran vahvasti sen tehoa epäiltyäni peruin puheeni ja tilasin itselleni sitä.
Mutta nuo tyttöjen antamat aineet ovat taatusti hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 20:46

Lauteiden pesuun käytän tolun saunapesua minäkin ja puhdasta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 20:54

Luonnollisia aineita täälläkin, elikä samaa kuin edellinen pesijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 20:55

Saunan pesuun on ihan omia pesuaineita ihan puhdas sauna, tolu, kloritti, tai yleispesuaine joka on myös saunojen pesuun sellaista on myytävänä Löytötexissä ja muissa kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:21

äijänäkökulma

saunanpesuun ei mikään ole yhtä tehokasta kuin kuin taiten suututettu akka

- oon vaan pojilta kuullu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:22

Ihan Puhdas Sauna-pesuaine.

Tai Saunanpesuaine Envion:
www.saunanet.fi/product_deta....php?p=149

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:36

Sauna sasu ja mäntysuopa ovat parhaat.

Lähteet:
Kokeiltu on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:36

Ihan puhdas sauna ja loraus kloritea sekaan.Klorite kirkastaa saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 21:48

Tolu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 22:12

Kyllä meillä pestiin taas viime viikolla sauna Tolulla. Se on hyvä aine. Mieheni kertoi eilen, että Sillä siisti -ohjelmassa oli annettu vinkki laattojen saumauksien pesulle: hapanta piimää 1/2-1 tunnin liotuksella, niin jopa kuuleman lähtee laattojen saumaus puhtaaksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 00:50

Kaupoissa on erilaisia saunan lauteiden pesuun tarkoitettuja puhdistusaineita. Tolulla lattiat. Jos laatat ovat liukkaat, pestylle lattialle on olemassa myös laattojen "nihkeytysainetta", jolloin ne eivät ole märkänä liian liukkaat jalan alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 03:22

Ennen 9 kymmenestä filmitähdestä käytti Lux saippuaa ja se yksi Kunnia Esalle, Pakarinen käytti mäntysuopaa. Se toimii ja on luontoystävällinen kun on luonnosta peräisin eikä mikään kemiallisesti luotu valmiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:52

Sasu saunanpesu on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:50

mäntysuopa riittää tällaisessa puhdaspehvaisessa perheessä

________

mitenhän se Gristallilla on asiat kun käyttää lahonsuoja-aineita saunanpesuun?

www.sadolin.fi/colourexp/pro...s/Sasu.pdf