jos teillä on dc++ ladattuna koneella, mistä sen latasitte? linkkiä kiitos.. oon googlannu mut en hiffaa systeemii :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 21:38

Ootko Googlettanut. Siellähän se.

Lisätty: 15.05.2009 - 22:22

Löytyskö tästä apua? fin.afterdawn.com/ohjelmat/l...usplus.cfm

fi.wikipedia.org/wiki/DC%2B%2B

Lähteet:
En tunnusta ladanneeni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 21:48

mulla on se mut oon hankkinut sen tosi tosi kauan sitten.. voisko tuosta saada dcplusplus.sourceforge.net/download/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 22:59

Taas on sellaista munkkilatinaa, enkä viitsi edes ottaa selvää. Onko se joku yhtye, kappale vai jotain muuta ? Ehkä nuo toiset sitten tietävät, toivottavasti. Ei edes mitään vihjeitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 23:11

mulla on limewire -> www.limewire.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 01:41

DC++ on Direct Connectin kuuluisaan käytäntöön perustuva ohjelma, sillä suurella erotuksella, että tämä on tehty GPL-lisenssillä.

Tässä tehokkaassa ohjelmassa on eri ominaisuudet kuin Direct Connectissa, mutta kaikki on suurelta osin optimoitu. Käyttäjällä on useita mahdollisuuksia, kuten mennä eri hubeihin, ylimääräiset slotit tietyille käyttäjille. Voit myös hakea eri lähteistä automaattisesti.

Tämä ohjelma perustuu hubeihin, jotka ovat IRC-kanavien ja FTP:n yhdistelmä ja joita hallinnoivat eri operaattorit, jotka ylläpitävät järjestystä ja poistavat käyttäjät, joilla ei ole vaadittuja edellytyksiä.

Tällä ohjelmalla voit luoda oman palvelimen ja siihen vaihtoryhmän, johon pääsemiseksi on omattava suuri määrä aineistoa.

En ole itse käyttänyt mutta tässä on lataus sivu:
finnish.ircfast.com/lv/group...%2B%2B.htm
Käyttöjärjestelmät
2000,Windows Xp

DC++ asennus ja käyttöopas [Lyhyt][Aloittelijoille]
jaaari.no-ip.com/foorumi/vie...20363.html

Lisätty: 16.05.2009 - 01:47

Niin muuten Timpalla on lähdekoodin linkki. Älä lataa sitä, jos et hallitse windows C++ tietokoneohjelmointia sillä se voi sotkea koneesi sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 10:24

Hurjatalle (ja ehkä muillekin) tiedoksi että DC++ (Direct Connect ++) on se ohjelma, jota ihmiset (yleensä nuoret) käyttävät musiikin (siis mp3-tiedostojen) imuroimiseen netistä (muiden DC++ -käyttäjien kovalevyiltä). Se edellyttää sitä, että myös itse jakaa omat musiikkinsa muiden DC++ -käyttäjien saataville. Yleensä sama kappale löytyy vaikka kuinka monen muun käyttäjän levyiltä, usein sieltä löytyy kokonaisia älppäreitä. Ja niin kuin yleensä, tälläinen toiminta on tyypillisin tapa rikkoa tekijänoikeuksia. Eli yleensä kyse on laittomasta levityksestä.
DC++ -ohjelman ja vastaavien käyttö yleistyi räjähdyksenomaisesti, kun mp3-soittimet yleistyivät ja ihmisillä oli hinku saada mp3-musaa niihin.