Teitkö veroilmoitukseen tarkennuksia verohallinnon sähköisissä palveluissa (siis netissä)?

Itse ilmoitin työmatkakulut ja kotitalousvähennyksen. Olipa hyvä systeemi.
Tiesitkö muuten, että myös TV-luvan voi peruuttaa netissä:
www.tv-maksu.fi/index/lomakk...sille.html

Avainsanat: vero sähköinen asiointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 23:05

Ei tartte tehdä kumpaakaan kun ei ole just nyt kumpaakaan (tuloja/telkkaria).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 15:48

tein tiesin,laskut voi myös maksaa.kätevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 15:52

Juuri minun ilmoitustani ei sitten voinutkaan tehdä sähköisesti, joten jouduin turvautumaan manuaaliseen ilmoitukseen. Harmi, sillä sähköinen olisi ollut paljon yksinkertaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 16:01

Ihan vanhanaikaisesti tein.
Oli sen verran kinkkinen asia, että jouduin soittamaan ja kysymään neuvoa ja siinä se tuli samalla merkityksi paperille, joten sujautin kirjekuoreen. Kätevästi kävi niinkin.
TV-luvan peruutukselle ei ole tarvetta
Laskut sensijaan olen maksanut koneella niin kauan kuin se on ollut mahdollista. Siitä palvelusta en suostuisi luopumaan millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 17:46

Kyllä tein . Lisäsin matkakilometrit ja työhuonevähennyksen verkossa. Todella kätevä ja helppo konsti. Ajattelin, että se on vaikeata ennenkuin menin sivuille. Eipä sitten ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:11

eipä ollut korjattavaa/täydennettävää tällä kertaa, hyvin oli isoveli perillä asioistani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 18:37

nou, ei tarttennu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 19:37

Täällä sama tilanne kuin hurjatalla, jouduin ilmoittamaan miehen Norjan eläketulot paperisella lomakkeella (mulla on häneltä valtakirja). Omassa veroehdotuksessani ei ollut muutettavaa, mutta
viime viikolla tilasin sähköisesti uuden sivutuloverokirjan, kun tuntuu noita kokouspalkkioita tänä vuonna kertyvän arvioitua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:26

En,perinteisellä tavalla tein.