Taas väri hiuksiin Blondi kait nyt onnistuu vimeksi vähän meni överiksi. Napsulaiset pitättehän minulle peukut pystyssä?jos nyt Ok

Lisätty: 15.05.2009 - 14:05

HYVÄ KUN PIDITTE PEUKKUJA PYSTYSSÄ KYLLÄ ONNISTU HIUSTEN VÄRJÄYS NYT. KIITOS KAVERIT.

Avainsanat: hiusten värjäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 13:12

Pystyssä on toki puekut ja varpaat - kerrothan sitten meille, mikä oli värjäyksen lopputulos.

Kysyjän kommentti

KiiTOS TÄSTÄ HYVÄSTÄ vastauksesta sinulle. Hyvin sit onnistu värjäys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2009 - 12:32

Pidetään peukkuja pystyssä,mut nyt jos vielä menee pieleen,niin anna kampaajasi hoitaa homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 12:33

Pidetään peukkuja. Minä muuten joudun pitämään vaalennusväriä päässäni noin tunnin, muuten ei vaalene. Ole sinäkin rohkea, ja ylitä suositusaika, niin vaalenee varmasti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.05.2009 - 13:10

Minä pidän ainakin peukkuja sekä isovarpaita pystyssä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:44

Toki kannustetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:57

peukut pystyssä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 21:19

myöhästyin, mutta onneksi pärjäsit ilman mun peukkujani ...