Ymmärrätkö sitä rasisti sikaa ,joka tönäisi pikku lapsen junasta ja huusi hänelle rasistisia rivouksia?

Toivon tuollaiselle psykopaatille pitkää linnareisuua,joka kohdistaa rasismin viattomaan lapseen

Avainsanat: rasismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 17:59

En hyväksy aiheetonta rasismia yhdenkään osapuolen tekemänä.

Lisätty: 15.05.2009 - 01:14

Tuo anonyymin rasisminlietsominen on aika säälittävä yritys. Linkittää nyt noin epäuskottavalle , sekavalle ja ikivanhalle sivulle.
Vilkaise tämä Hieman uskottavampien lehtien linkki jos rasismia on aivan pakko jollain puolustaa. teemulahtinen.blogit.uusisuo...n-tekemia/
Tuo lapsi ei kyllä ole syyllistynyt mihinkään.

Lisätty: 24.05.2009 - 00:15

Tuolle viimeiselle anonyymille: Kyllä se on pötyä, että maahanmuuttajien tekemiä rikoksia salataan.
Pikkuisen googlettamalla saat kyllä aivan kamalaa tilastoa heidän tekemisistään ja oikein virallisilta tahoilta, eikä höpöhöpö-linkeistä, kuten tuolla ensimmäisellä anonyymillä.
Jos jotain ei julkaista, se johtuu siitä, että periaatteessa ihminen on Suomessa syytön, kunnes toisin todistetaan.
Tosin tästäkin tapauksesta jossain livahti "tieto", että tekijä oli "käkkärätukkainen", joten aika helposti täällä sälytetään syyt ulkomaalaisille ilman mitään todellista tietoa.
Ei siis todellakaan salata!

Lähteet:
Seura, Uusi Suomi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 18:06

En tosiaan hyväksy moista käytöstä.
Minäkin olen toisaalta rasisti, siis rasisti rasisteja kohtaan ja ahdasmielisiä ihmisiä kohtaan, jonkun verran voisi sanoa suomalaisrasistiksikin vaikka täysi suomalainen olenkin, riippuen toki suomalaisesta ihmisestä.
Tuollainen tyyppi pitäisi heitää itse junasta ja huutaa perään loukkaavia asioita hänen ulkonäöstään.

Lisätty: 14.05.2009 - 19:08

jännä sinänsä että anonyyminä uskalletaan kyllä olla rasiteja.. muuten ei :)
Kyllä ne suomalaisetkin kuule rikoksia tekee, enemmän jopa kuin ulkomaalaiset suomessa.
Vähän sama kuin Ruotsi on joku ihmeen homovaltio monille suomalaisille vaikka suomessa on väkilukuun suhteutettuna enemmän homoseksuaaleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 18:20

Pitäskö näitä sit viel puolustaa perskale! Lue tuosta alapuolelta:
www.saunalahti.fi/g333/rikos...iset00.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 18:31

En ymmärrä koskaan lapsia kohtaan tehtyjä rikoksia, olkoon kyseessä rasismi tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 18:36

En ymmärrä ja teki mielestäni väärin. Ylläolevaa vuoden 2001 jne. linkki, menee ohi tämän jutun, jos määrällisesti ajatellaan, kyllä me suomalaiset tölvitään, tapellaan, ryöstetään, raiskataan, varastetaan kuitenkin varmaan tilastollisesti enemmän suhteutettuna väestömäärään...

Tässä tapauksessa kuitenkin lapsi ollut kyseessä, jolloin asia on mielestäni vieläkin törkeämpi teko...

Rasisimi kaikissa muodoissa on mielestäni se suurin rikos, jos Suomeen muuttaneet tekevät rikoksia, niin kuin suomalaisetkin tekevät, niin heille tietysti sama rangaistus kuin muillekin tässä maassa rikoksia tehneille ja täällä asuville (vähän lipesin asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:11

Tuollainen tyyppi ei ymmärrystä kaipaa. Uskaltaakohan lapsiparka matkustaa yksikseen missään moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:53

Ei löydy eikä riitä ymmärrystä eikä hyväksyntää sille tyypille.Niin väärin pienelle lapselle tehty,joka ei pysty puolustamaan itseänsä. Toivottavasti tyyppi löytyy mahdollisimman pian,ettei ehdi enempi lapsia pahoinpitelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:01

Pyydän anteeksi pieneltä tytöltä, joka näin tönäistiin pois tieltä junan laiturille. Joillekin vierasmaalaiset ovat uhka, en ymmärrä, mitä he pelkäävät ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:03

en ymmärrä.. en ymmärrä rasisteja muutenkaan ja vielä on tehnyt tollasta pikkuselle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:35

Ilmankos lapsia katoaa, kun niitä tönitään junista ulos...
En voi ymmärtää minkäänlaista lapsiin kohdistuvaa rasismia. He eivät voi ulkonäölleen mitään, eivätkä ymmärrä miksi heitä kohdellaan noin. Ymmärrän toki miksi jotkut ovat rasisteja, mutta tällainen käytös on erittäin sivistymätöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 21:19

Kuule anonymi joka laitoit ton pitäisikö näi...
Jos tuo pikkulapsi olisi jotenkin edes sivullisena osallisena noihin linkittämiisi asioihin,niin yrittäisin ymmärtää kantaasi.
Täytyy kuitenkin sanoa ,että olet päästäsi vialla,kun esität tuollaisia pikkulasta vastaan! Tee itselle ja läheisille palvelus ja hakeudu hoitoon, sillä olet todella kipeä päästäsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:17

Ei sillä ihan kaikki kotona tainnu olla. Toivottavasti pääsee pian hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:33

Anonyymillä on tosi hyvä linkki. Olenkin pitkään ihmetellyt, onko neekerit ja muut mustat ja venäläiset lakanneet tekemästä rikoksia? Eivät ole, niistä vain vaietaan systemaattisesti. Käytännösssä uutissulku päällä, kun etniseen vähemmistöön kuuluva jäsen tekee rikoksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:42

Kaks piippunen juttu.Minkähä ikäne laps on kysees,et mite pien oli laitettu yksin junaan.Vanhempien tehtävä on suojella lapsia eikä pistää niit yksin matkaan.Mieki matkustanu ain jonku aikuisen seuras ku olin pien.Helppoha tommone on kohdistaa pieneen lapseen joka on yksin.Nykyään voi tapahtua mitä vaan,maailma on hulluja täys (taloni lähel tapahtu pahoinpitely ja aseel oli uhattu,meni melkee koko talvi etten uskaltanu kävellä kotia yksin).Ei tällä tönäisijällä kyl kaikki oo koton,ois menny jotai kokoistaan ulkomaalaista tönimää eikä lasta...no tais olla pelkuri,lapsesta ei oo vastusta nii paljo ku aikuisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:42

en hyväksy laisinkaa lapsiin kohdistuvaa väkivältaa...tuollainen tyyppi pitää laittaa vastuuseen ja rankalla rangaistuksella , ei kertakaikkiaan mitään päänsilityksii...niinkuin joskus siltä tuntuu , et oikeus ei toteudu, vaan päätä vain silitellään..tässäkin tapauksessa ois VOINU käydä huonoimmin, esim jäädä vaikka junnan alle , onneksi ei niin käynyt nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:26

Väkivaltaa ei voi hyväksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 01:27

En hyväksy väkivaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:33

Hyvä se on ottaa asiaan kantaa jos ja kun asuu jossain peräkylillä. Pääkaupungissa asuvalla ja keskustassa liikkuvalla on erään maan kansalisista hiemna erilainen kuva, perustuu nähtyyn, kuultuun ja koettuun. Rautatieaseman seutuvilla ei ole lainkaan turvallista liikkua, isot ryhmät vierasamaalaisia parveilee ja rikoksentekomielessä tietysti.
Tämä on ns. mitalin toinen puoli. Ei mekään mennä s-aliaan räyhäämään ja rikoksia tekemään.

Lisätty: 15.05.2009 - 13:34

Lapsiin ei tietysti saa mitään kohdistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:27

En hyväksy rasismia missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:54

En hyväksy todellakaan rasismia. Lapsi saa siittä kivat traumat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 21:03

Ehkä jossain mielessä olen rasisti, silti lapsia en kiusaa koskaan olkoon sitten keltaisia, mustia, punaisia tai valkeita.