Pidetäänkö teilläpäin tuppervaara ja meikki-kutsuja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 17:41

Kyllä olen kuullut, pitävät, mutta ei kiinnosta enää sellaiset. Astiat ovat hyviä, mutta kalliita miun mielestäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 18:06

En ole kenenkään kuullut nykyisin pitävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.05.2009 - 18:07

joskus muutama ystävä pitää, itse en moisesta välitä joten minua ei ole kutsuilla näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 18:09

On noita pidetty, koska kaapeista löytyy muutamia kippoja.
Itse en niitä käytä, koska ne ovat vaikeita avata/sulkea ja ne vievät liikaa tilaa, koska ovat huonon mallisia.
Särkyvätkin aika herkästi.
Jäätelö, salaatti ym. pakkauksien rasiat ovat parempia, koska niiden suunnittelussa on täytynyt ottaa logistiikka huomioon ja niitä mahtuu jääkaappiin paljon enemmän.
Kestäviäkin ovat, sillä itse tuote niiden sisällä täytyy saada ehjänä asiakkaalle.

Meikkejä en ole huomannut, että niitä olisi ostettu kutsuilta, enkä meikkaa itse. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 18:12

Ei enää, kerran olen yksillä Tuppe-kutsuilla ollut ja pakkohan niistä on aina jotain ostaa,
mieluummin käytän vanhoja Sarviksen astioita. Tupet on annettu jo pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 18:22

En ole moneen vuoteen törmännyt edes puheisiin TW kutsuista,meikkejäkään ei täällä meillä' päin ole ollut myynnissä(pääk.seutu),joskus muistelen alusvaatemyyntikekkereitä olleen,mutta kauan sitten.TW ehkä jääneet sivuun,kun mainioita astioita parempaan hintaan on tarjolla joka marketissa.Jätskikipot tosiaan on yhtä hyviä,kestävät aikansa ja voi vipata veks.

Lisätty: 14.05.2009 - 22:42

Terttuinkeri,ole varovainen aloev-kutsuilla,ne myyjät ovat saaneet varsinaisen revolverimyyjä-koulutuksen,saatat tulla kassit painaen,mutta tili tyhjänä ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:18

Kyllä niitä pidetään ja itsekin olen ollut kerran emäntänä tupperware-kutsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:52

Tätini harrastaa tupperwaarakutsuilla käymistä,
minunkin kaapeistani löytyy hänen lahjoittamiaan kippoja ja purnukoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:04

ei pidetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:16

Onneksi ei pidetä Olisi ikävä kieltäytyä ystävän kutsusta. Kynttiläkutsuilla olen pari kertaa ollut, mutta en sieltäkään ostanut mitään. Mielestäni kotimyyntitavarat ovat kallita. Ostan vastaavia halvemmalla marketista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:59

Kyllä meilläpäin pidetään jos millaisia kutsuja. Olen naisvaltaisessa työpaikassa ja niinpä aina olisi tilaisuus mennä alusasu- tupperi ym kutsuille. Käyn hyvin harvoin, mutta ensi sunnuntaina aion mennä Aloe Vera-kutsuille. Sitten nähdään, millaista siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:47

En ole kuullut keneltäkään mutta jos tietooni tulisi niin voisin mennäkin. Ainakin meikkikutsuille, voisi saada kivoja vinkkejä miten piristää arkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:57

On Tupperi-,Oriflame-,Partylite ja Evelace-kutsuja.Kutsuilla on mukava käydä,mutta turhan tyyriitä ovatten nuo tuotteet vähän jokaisella noista.Ennemmin nekin euroset säästän tulevan kesän Kreetan reissua varten :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 22:17

Swipe-kutsuja pitää naapurin rouva. Mutta empä oo käyny ku pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:49

minun ystäväni ovat sitten uskollisia jos jonkin moisia kutsuja järjestämään ja viimeinen oli tyttöjen kutsut joissa oli kaikkea kivaa henk. koht...en ollut enkä mennyt, joten nyt he eivät minua enään niihin kippo, meikki , vaate, kunttilä, henk.koht.korukutsuille kutsukkaan onneksi, kun olen joka kerta kauniisti kieltäytynyt kutsuista...ovat niin kaliita nuo kotimyynti tavarat, että kaupasta voi ostaa edullisemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:27

Kyllä rahantekijöitä riittää silläkin alalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 01:30

Ei olla pidetty ja hyvä niin. Jaa, niin pikkupoikana vaahtosammuttajan kokoisena ollessa oli jotkut kinkerit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 11:06

Ei ole kyllä kukaan ainakaan täällä pitänyt. olen joskus niissä käynyt ja ostanutkin jotain. kun en niitä harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 13:17

En ole kuullut enkä sellaisille "muovikutsuille" menisi edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:28

Kyllä pidetään,mutta en osallistu niihin.