Minnekäs Valperi olet menossa ja hylkäätkö meidät kokonaan? Kauhea järkytys lukea lomamatkan jälkeen napsusta, että väki vähenee..

Lisätty: 14.05.2009 - 16:23

Voi kiitos Lennu ja Valperi! Tehän ootte oikeesti vielä olemassa...nyt iltani kirkastui kertaheitolla, jippii! Lennun vieraskirjaan kirjoitin, mutta minnekähän se viesti meni? Ei harmainta havaintoakaan...kovasti sinnuu nyt justiinsa aattelen. Oikein ihanaa kesää teille ja muistakaa, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Nimimerkillä "kokemusta on".

Avainsanat: minne kauas poisko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 20:19

Ei kai väki vähene, mutta vaihtuu?
Enhän minäkään ole ollut täällä kuin reilun kuukauden, joten olen monelle täysin vieras.
Kiva huomata, että Lennu on sentään hengissä, kuten blogissaan kirjoitti.
Aika on yksilölle rajallinen luonnonvara, joten priorisointia täytyy tehdä.
Minä en ala bloggaamaan ja napsuttelukin vähenee radikaalisti, kunhan vene on vesillä.
Mökille en aio tietokonetta viedä. Jossain täytyy saada olla rauhassa liialta tietotulvalta.
Toivottavasti tänne tulee vielä lisää uusia ja kivoja henkilöitä.
Jos heittää kysymyksen, niin olisi kiva saada vastauksiakin vielä saman illan aikana, vaikka sitten anonyymeiltä, kunhan eivät sentään keljuilemaan ala.
Mukavaa kesää kaikille tämän lukeneille!
Napsuttelu toki jatkuu enemmän tai vähemmän säännöllisesti kesälläkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 13:41

Pistäydythän Valperi kuitenkin meitä tervehtimässä, aina hauska lukea vastauksiasi!
Toivottelinkin jo aikaisemmin maukasta kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 13:57

Koskaan ei pidä sanoa - ei koskaan - , nyt vaan on muuta puhaa senverran, että katsotaan sitten syssymmällä.

Avaan tuossa vähän myöhemmin blogin josta mahdollisesti tekemisistäni kiinostuneet voivat seurailla tilanteen kehittymistä ja muutenkin pitää yhteyttä.

Kiitti teille kaille seurasta tällä kertaa, palataan astioille ....

valperi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 15:12

Mummilla on myös blogi.... harjoittelen vasta, mutta tervetuloa moikkaamaan.

hajatelmani.vuodatus.net/

lennu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:25

mikset laittanut tätä valperille yksityisenä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:31

Minä sen sijaan yritän jaksaa napsutella täällä koko kesän, jos ehdin. Talvella sitten harvenee ja tulee taukoja, kun en ole nettityhteyksien päässä vakituisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:01

kiva oli valpperista ja lennusta kuulla, tai lukea ja lennu olipas sinulla hauska tuo tuulikello ...tulen käymään sivuillasi ihan varmasti...ja valpperinkin jos linkin laitat....kaikille oikein hauskaa kesää ja kevättä..minä kyllä piipahtelen , jos kerkeen, mutta nyt toistaiseksi , kun kotosalla ollaan niin täälläkin napsuillaan.. mutta reissus hieman harvemmin, kun en nyt just ole ajatellut ostaa mukkulaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 14:41

Kyllä se Valperin poistumisen huomaa.