moikka nyt sit on Grilli ostettu. Kodin Terrasta se sit viimein ostettiin aika iso. Arvatkaapa minkä merkkinen ja millä toimii?

Lisätty: 14.05.2009 - 11:30

Ostimme kaasu Grillin koska se todettiin parhaimmaksi ja sen merkki on BARBEC. alle 200 euron sen saimme sieltä Kodin Terrasta Jyväskylästä. Eivät kaikki grilli ruuvasta pidä. Mutta se on maku asia. jotenkin se kuuluu meillä kesään.

Lisätty: 14.05.2009 - 11:37

itse piti kasata. eikö Grilli ruoka olekkaan terveellistä? jotku sanovat siitä toista. mutta sähkörilli oli tämä aiempi mikä hajos ja meille vähän liian pieni. no on muutkin ruuat epäterveellisiä jos rupeaa oikein tutkimaan. mutta paljon ihmiset kesällä Grillaavat ruokansa. siinä tulee kyllä helposti ruoka isommallallekin perheelle kun meillä välillä myös tyttö on miehensä kanssa syömässä ja on kova syömään. nimittäin tämä hänen avo miehensä.

Avainsanat: nyt on grilli ostettu ja saa luvan olla myös hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 12:24

Voit olla tyytyväinen valintaasi.On niin helppokäyttöinen ja saa suuremmankin erän kypsytettyä kerralla.
Toivotaan että ilmat lämpenisi,niin olisi mukavampi grillailla.

Kysyjän kommentti

KIITOS Liisukka tästä hyvästä vastauksesta. jo on grillä paljon ruokaa laitettu ja hyväksi on havaittu. ihan on hyvä Grilli. Hyvää kesää myös sinulle ja perheellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 10:52

törsäsitte kunnolla ja ostitte kaasu Weberin, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:58

Ehkä tämän?

Kaasugrilli Sunwind Trend Style
399,00€

Tai tämän?

FUTUR ROYAL

Tyylikkäässä koko rosterisessa 6-polttimen grillissä ominaisuudet riittävät laajenpaankin käyttöön.

Grillausala on varustettu rosteriritilällä (Valurautainen umpiparila on lisävaruste). Tehokas infrapunatakapoltin on kätevä grillin lämmityksessä tai käytettäessä lisävarusteena saatavaa grillivarrasta.
Lämmitysritilälle voi nostaa valmiit herkut lämpimään odottamaan tarjoilua.
Grillissä on kestävät ja tehokkaat rosteriputkipolttimet ja lämmönjakopellit, eli laavakiviä ei tarvitse käyttää. Grilli toimitetaan kokonaan valmiiksi kasattuna, kaasuletkulla ja PV eli painoventtiilipulloon sopivalla paineensäätimellä.

TEKNISET TIEDOT:
Teho: 19,3 kW+takapoltin 3,5 kW
Sivukeittimen teho: 4,4 kW
Grillausala: L97xS43 cm
Piezo-sytytys: On
Mitat: L222xK124xS60 cm
Paino: 120 kg

Hinta: 1695.00 €
Tuotekoodi: 104493
Varastossa: 8

Keskustelua grilliruoan terveellisyydestä:
kaksplus.fi/keskustelu/t1337508

ja loppukevennys:
hikipedia.info/wiki/Kaasugrilli =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 11:03

Kiva juttu, että vaivauduit ilmoittamaan, mihin päädyitte.

Minäkin arvaan ja uskon, että ostitte kaasugrillin, merkki voisi olla vaikka Sunwind Trend ?

Ahaa, huomasin vasta nyt, että "Papiti" on arvannut samoin. No lisään vielä toisen vaihtoehdon : Kaasugrilli Barbec?

Lisätty: 14.05.2009 - 11:43

Hoplaa!
Voitinpa merkki-arvauskisan. Lähetäthän nyt minulle palkinnoksi oikeasta vastauksesta yhden tuhdin grillatun virtuaalimakkaran, mieluusti juustotäytteinen, ei kuitenkaan homejuustoa, kiitos!
;=))
Herkullisia hetkiä grillin ääressä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 11:15

Kaipa sitten ostitte jonkun kaasugrillin, niistä ihmiset tykkää. Minä en. Itselläni on pieni sähkögrilli, jossa muutama nakki kypsentyy ihan siististi. Kaasugrillit kun ovat mielestäni jotenkin rumia, kuin siivet levällään lentoon lähdössä olevia kummituksia, pullo köyden perässä keikkuen. Ei ei ei, kaasugrilliä ei kotiini tule. Sitäpaitsi grillattu ruoka, vaikka onki vähärasvaista, sisältää helposti palaneita ruoan osia, jotka on todettu karsinogeenisiksi. Ei siis kannata liian usein grillailla. Anteeksi vain tämä varoituksen sana, mutta terveysruokaa grilliruoat eivät ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:26

Punainen hiilihehkuinen sytytysnesteelle lehahtava söpö pallogrilli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 11:35

Kaasullapa tietenkin.makoisia makunautintoja teille,ei muuta,kun grillaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:38

On teillä nyt sitten hieno grilli. Makoisia hetkiä sen tuotteilla toivottelee kertakäyttögrilliin ihastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:46

Onnittelu uudesta grillistä ja herkullista kesää.

ps. oltiin eilen illalla valperin patiolla läksiäisissä ja kaasugrilliä käytettiin oikein Argentiinan malliin (so. ei ole soveliasta tarjota vieraille alle 300 g pihviä) ja herkullista oli. Grillin merkkiä en muista mutta hienosti hoiti hommansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 13:30

Onnea vaan sinne uudelle grillille ja makoisia nautintoja sen äärellä. Meilläkin tulee grillin osto eteen, kunhan nyt ensin saadaan pähkäiltyä se millainen kiuas mökille. Tässä pitää pikku hiljaa palata näihin arkiasioihin reissun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 13:44

Menestyksekästä grillauskesää!
Voihan kasviksiakin grillailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 13:47

Onnea uudelle grillille,olisin myös arvuutellut Weberiä(issellä semmonen pienempi kokoinen)mutta kaasu kuin kaasu>hyvää tulee ja siististi,itsestähän riippuu kuin tervellisesti,vihannekset on grillattuina niin hyvänmakuisia,oma aromi tulesta.Herkku kesää!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 14:31

Varmasti hyvä valinta ei muuta kuin sipulia folioon ja testaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:39

onnea uudelle grillille ja kyllä voit tehdä myöskin terveellistä ruokaa grillilä, itse käytän alustoja , jotta en polta ruokia , en voi palanutta ruokaa syödä nimittäin...ja olikos sinulla keitin siinä sivussa jossa voi keittää myöskin tai hauduttaa, että ei tarvitse kaikkia ruokia grillata, mutta kesään kuuluu minusta herkuttelijasta grilliruoka ja tuoksut mitä niistä ilmoille leviää...hyvää grillikesää koko napsuväelle... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 22:12

pallogrilli hiilillä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 15:34

Merkistä en tiedä,mutta ostit kaasugrillin.