Saatko kiitokset tekemästäsi työstä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2009 - 05:18

Kyllähän kiitos lämmittää mieltä ja motivoi työssä, jossa asiakkaat kiittelevät kovasti. Työnantajilta yleensä tulee aina vaan valitusta ja kielteisiä asioita ja sehän on yleistä Suomessa. Emme ole tottuneet kiittämään, moittimaan vain.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 22:13

Riippuu kelle teen työn. Toiset kiittää toiset pitää sitä itsestäänselvyytenä ja silloinhan ei tarvitse kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:16

Nyt olen autellut yhtä kaveria täällä, ihan ajankuluksi ja kyllä hän on oikein paljon kiitellyt avusta ja on hyvin tyytyväinen,
Tulee muuten uusi yökerho Playa Del Inglesiin ja siellä alkaa tapahtumaan varsin paljon syksyllä, Kannattaa pistää korvan taakse. Siitä tulee mainokset aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:30

Saan työssäni toisinaan kiitosta,joka tuntuu hyvältä.Avunannostakin olen saanut kiitosta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:33

saan , mieheni kiittä joka päivä..kissat kiittää, kun on masut täys...ammatissani sain kiitosta hirmuisesti joka päivä, joten kiitokset lämmittää mieltä kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 22:38

Kyllä sitän on nähty tässä ettei sitä kiitosta todellakaan usein saa.
Nooh, eipä tuo mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:47

Työstä saan yleensä vain tavanomaiset kiitokset, mutta vapaaehtoisista palveluista joskus niin vuolaat, että oikein vaivaannun. Saisi olla toisinpäin. Vapaaehtoinen on vapaaehtoista ja sitä tekee mielellään, eikä siitä pitäisi jäädä kiitollisuudenvelkaa.
Hyvin onnistunutta työsuoritusta ei kukaan aina edes huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 23:16

Johtokunnan kiitos ilman palkankorotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 00:03

lapset kiittää, työnantaja vinoilee kiitokseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 02:44

Jos projektit menevät suunnitelmien mukaan kaikki on ok. Varsinaiset kiitokset ovat kyllä harvinaista herkkua, vaikka kaikki pelaisi ja menisi kustannusarvioiden mukaan. Yleensä ne on sitten sellaisia bonusrahoja joita voidaan antaa yrityksen budjetissa pysymisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 03:37

Kissa kiitoksella elää.
Lisää fyffee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 07:57

Kyllä sitä kiitosta toisinaan saa tekemästään palvelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:00

Joskus kiitosta tulee ihan liiankin kanssa (työyhteisössä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:06

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:33

Aika harvoin kiitosta saa. Yksi työkaveri kyllä muistaa sanoa kiitos. Olen myös hänelle kiitoksen sanonut. Se kiitos lämmittää kummasti mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:30

Kyllä vanhuksilta ketä käyn avustamassa. Saan ihanat kiitokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:33

riippuu tapauksesta. työssäni saan aina kiitosta jokaisesta tehdystä työstä. Kotitöistä harvemmin kiitosta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 15:29

Pääsääntöisesti koen näin,
usein paras kiitos on lapsen hymy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:42

Usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:55

Toisinaan, mielestäni kyllä liian harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 19:14

Työssä tulee kiitosta silloin tällöin. Kotona useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 21:41

En edes muista että joku olisi joskus kiittänyt töistä. En todellakaan, korkeintaan valitusta ja haukkuja aina. Jos olen tehnyt työn hyvin, silloin pitäisi suorittaa vielä paremmin.

Lähteet:
"Alansa ammattilainen jota potkitaan päähän"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2009 - 23:26

Työelämässä en saanut.Se oli lähinnä ikävää kommenttia asioista jotka eivät olleet oleellisia työn kannnalta.Muuten kyllä saan kiitosta,mitä teenkin=)