mistä saisin hyvän oppaan siitä, että mitä vankilaan joutuvan nuoren on hyvä tietää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 13:01

Nyt esitit vaikean kysymyksen. Onkohan siihen olemassakaan oppaita. Eiköhän jokaisessa vankilassa ole olemassa omat säännöt niin vankien kuin vartijoidenkin taholta. Niitä noudattamalla, olemalla tavallinen oma itsensä, pysymällä poisssa kahinoista jne. Vaikea on vastata kun ei ole kokemusta. Yritä ottaa selvää tuosta aiheesta googlen avulla.

Lisätty: 13.05.2009 - 13:03

Katso olisiko tuosta vanhasta julkaisusta apua.

Lähteet:
www.vankeinhoito.fi/6573.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 13:28

Kyllä ne vankilan säännöt selväksi tehdään, niitä pitää sitten vain noudattaa, helppoa vai mitä? Siinä lienee se ongelma, sääntöjen noudattamisessa, jos kerran häkki on jo heilahtanut. Isot pojat kertoi, ettei suihkussa kannata lattialle pudonnutta saippuaa kumartua ainakaan nostamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:30

Vankilan säännöt on ihan oma lukunsa, eikä mitään opasta varmaan olekaan. Kun kiven sisään joutuú, kertovat kyllä miten siellä eletään. Kun tuohon jamaan on itsensä laittanut, joutuu ohjeet nielemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:18

Kyllähän siellä kiven sisässä selviää ne säänöt. Ei kai siihen mitään opasta ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 20:22

Katso elokuvia.
Elukkatehdas,
Pako alcatrazista,
The Longest Yard,
Kwai joen silta.
Kwai joen vangit.
Papillon.
Vankileiri 17.
Suuri pakoretki.
Pako Sobiborista.
Kuoleman rautatie.
Auschwitz ja lopullinen ratkaisu. "Dokumentti"
Polttouhrit.
Alcatraz.
Alcatrazin lintumies.
Alcatrazin vankilakapina.
Alcatraz kohtaloni.
Carandiru
Pako alcatrazista.
Pääkalloprikaati.
Keskiyön pikajuna.
Schindlerin Lista.
Selkä seinää vasten.
Kapo keskitysleirin vartia.
Väärentäjä.
Ken tästä käy.
Maanalainen armeija.Secret Army.
Kessler.
Harmaa alue.
101 Reservipoliisipataljoona.
Kaikkien rakkaitteni puolesta.
Yö ja Usva
Kuoleman selli
Kuoleman selli II
Vihreä maili
In Hell
The Story of Ricky
Death Warrant...
Vanha sarja Bangkok Hilton on myös hyvä.
Nuokin kun katsot, niin ei pääse tulemaan yllätyksiä.