Mistä maasta löytyvät mielestäsi parhaimman näköiset ihmiset?

Ja mitkä piirteet heissä sinua viehättää? ;)

Avainsanat: ulkonäkö mielipide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 09:29

Arabit ovat kauniita. Heillä on tummahko iho, valkoiset hampaat, kaunis hymy ja hyvä ryhti. Egyptissä olen nähnyt paljon kauniita ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin. En ihmettele ollenkaan, että monet eurooppalaiset tytöt ihastuvat heidän poikiinsa. Ja olihan Kleopatrakin Egyptistä. Siinähän tapahtuu vain luonnon oma valinta. Itse en sekoile noihin komistuksiin, se aika on jo auttamattomasti ohi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 01:47

Miss universum tulee perinteisesti Kolumbiasta.
Viime vuosina en kyllä ole noista kisoista jaksanut kiinnostua, mutta pukuloisto on siellä jotain todella eksoottista.
Noiden väliamerikkalaisten päällä nuo höyhenhörhelöt näyttävät jopa luonnollisilta.
Ehkä se on samba ja salsa joka heissä viehättää.
Rion karnevaaleissa olisin halunnut joskus käydä. Ehkä seuraavassa elämässä sitten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:14

Nuoret portugalilaiset, ihmiskehon kauneus, miellyttää silmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:19

Kyllähän suomalaiset naiset on kauniita. Luonnolliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:39

vaikea vastata ,koska kysyit ihmiset, vastaan hollanti,on vaaleita ja tummia sopivassa suhteessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:46

Pikaisen miittingin jäleen käymieni maiden ihmisten, kaikki ikäluokat huomioiden sukupuoleen katsomatta, Kreikkalaiset on jäänyt mieleen. Vanhanakaan eivät lässähdä. Olihan heillä Onassis ja on Melina Mercouri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:12

Peiliin kun katsoo ,niin vastaan suomesta.Olen kyllä käynyt muuallakin katsomassa,silti suomalaiset,tunsi heti kuntulivat vastaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:07

Kauniita ihmisiä näkyy Euroopassa paljon, esim. Italiassa. Sopusointu kehon mittasuhteissa on se joka kiinnittää huomiota. Myös ranskassa on kauniita ihmisiä ja tyyli merkitsee paljon.
Suomalaiset monet ovat valitettavasti "peräleveä ja lyhyt jalat"-tyyppiä ja se ei ole kaunista.
En erota tässä sukupuolia.
Myös Portugalissa on hyvinkehittyneitä ihmisiä.
Missit jätän tämän ulkopuolelle, ne eivät ole koko kansa ja onko joku Suomen missikanditaatti kaunis, mielestäni ei?

Lisätty: 13.05.2009 - 14:54

Myös eräissä Kreikan osissa näkee tyylikkään kauniita ihmisiä ja on todella kyse kokonaisuudesta eli koko olemuksesta miten liikut ja miten esiinnyt, olet huoliteltu ja siisti ja kaikki käy ihan luonnostaan.

Lähteet:
nähtyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:24

no tulin just pariisista ja ai että ne MUSTAT miehet oli hyvännäkösiä nam!! amerikassa myös on paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:30

italiassa oli aikas kauniita..mutta kaikki ihmiset ovat kauniita, ei se maasta johdu. Me vaaleat ihaillaan tummia ja tummat ihailee vaaleita.. kukaan ei ole koskaan tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:44

Lehtien mukaan Saksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 11:26

Latinot kauttalinjan,espanjalaiset,italialaiset ym.ym.etelä-Amerikasta ja väli-Amerikasta,Kuubasta mun mielestä löytyy KAUNIITA,mun mielestä,koska on rotujen sulatusuuni.Kaunista katsella löytyy joka puolelta,sehän on katsojan silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:30

Jos olisi sellainen maa kuin Intiaani, niin sanoisin sieltä. Ovat niin komeita ja kauniita ihmisiä nuo inkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:16

Ranskalaiset naiset ja miehet viehättävät minun silmääni. Luonnollisella tavalla tyylikkäitä ja hienostuneita piirteitä näkee katukuvassa ja usein hyvin leikatut hiukset korostavat kokonaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:20

Kreikan miehet ovat ainakin todella hyvännäköisiä..
Naisista venäjällä on kauniita naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:25

Latinalaisamerikassa on todella rotunaisia, ja miehiä myös. Ovat pitkiä, ja pitkäsäärisiä, ja omaavat muutenkin upeat piirteet, sekä osaavat tanssia upeasti. Venäläisetkin ovat hyvännäköisiä ja tyylikkäitä, vaikka tottakai kauniita, ja komeita ihmisiä on kaikkialla, ja kaikissa roduissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 15:45

Siellä, missä kulloikin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 18:20

Suomalaiset kalpeanaamat on ihania. :) Ei mitään liian snobeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:16

Kyllähän niitä joka maassa on kauniita ihmisiä.