olen 12 v ha ''nännini'' ovat kipeät kun niitä koskee eli mistä tämä johtuu??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 21:42

Olisikohan niitä kasvukipuja. Ja toisekseen nännit ovatkin olemassa arahkot, joten jos sinä niitä jatkuvasti hypistelet, niin toki ne siitä hermostuvat ja kipeytyvät. Jätä rauhaan, kyllä ne siitä tokenee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 22:01

Sinä olet tulossa naiseksi,kuukautisesi ovat varmaan kohta alkamassa,ei mitään vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:08

Johtuu hormonitoiminnan muutoksista. Menee ohi iän myötä. Älä huolestu. Ei tarvitse tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:18

Kun niitä koskee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:43

murrosikä tekee myös fyysisesti kipeää toisinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 23:44

Sinä alat aikuistumaan pikkuhiljaa. Siitä se johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 01:25

Minulla itselläni on ainakin kuukautisten aikana välillä kipeät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:23

kasvaua taitaa olla.. anna kasvaa rauhassa, teini-iässä rinnat ON kipeät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:53

Älä koskettele niitä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:30

Minulla oli silloin kipeät kun kuukautiset alkoivat. sit sinulla voivat rinnat alkaa kasvamaan silloin ne tulevat kipeäksi ja näin oli ainakin minulla kun tulin murrosikään. mutta älä koskettele niitä vaan anna olla. muuten ne kipeytyvät enemmän.se kuuluu normaaliin teini ikään. ÄLÄ SIITÄ HUOLESTU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:24

Ei se mitään vaarallista ole. Se on niitä murrosiän oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 06:13

Kasvukipuja. Voimia, kyllä se helpottaa ajan myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:44

Niin minullakin oli 50v taaksepäin ja oli ihan normaalia ,sanoivat.Jos sinua vaivaa puhu vaikka koulussa terkkarillesi.Nää on ihan tavallisia juttuja .Kannattaa aina itse tutki rintoja säännöllisesti jos jotain huomaa erityistä niin heti näyttämään.