Miten varmistatte päivittäisen vitamiinien ja hivenaineiden saannin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 18:47

ja lisäksi päivittäin auringon saantia,,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 18:44

monipuolisella ja terveellisellä ruokavaliolla (ei ole tarvinnut purkkeihin kajota)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 18:59

Varmistan nimenomaan pillereillä. Muuten pyrin kyllä syömään monipuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:05

Monipuolisella ja terveellisellä ruokavaliolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:06

Syömällä monipuolisesti ja terveellisesti. Jätin liian sokerin, rasvan ja suolan pois. En laita kahviin sokeria, mutta voin syödä vaikka munkin sen kanssa. Juon rasvatonta maitoa ja tuoremehua. Syön usein, mutta en liikaa kerralla. Ilta syönti pois. Liikuntaa, hedelmiä ja vihanneksia sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 19:08

Syön mitä sattuu mutta säännöllisesti ja juon vihreää teetä. Niihin minä luotan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:18

Otan kourallisen erilaisia vitamiineja ja hiven-ja kivennäisainetta.Yhtään flunssaa en ole sairastanut vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:33

Paljon vihanneksia, hedelmiä, maitotuotteita ja ruisleipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:54

Monipuolinen ruokavalio,salaatteja, kalaa, vihanneksia, kasviksia, ruisleipää.
Vesi ruokajuomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 20:13

Syömällä. Eihän siihen muuta tarvita. Ulkoilukin voisi olla hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:24

Monipuolinen ja terveellinen ruokavalio,kuituja,vähempi piilorasvaa ja kourallisella ravintolisiä;päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:39

syön d-ja b-vitamiineja ja magnesiumia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:22

Ravinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:36

Joskus ja varsinkin syksy-alkutalvella joudun ottamaan B-vitamiinia.
Muuten on riittänyt monipuolinen ruokavalio ja suht terveet elintavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:27

Monipuolinen ja terveellinen ruokavalio+ulkoilu.Kalaa ei tule ihan suositusten mukaan laitettua joten omegat käytössä sekä minulla että lapsosella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:44

syön kaikkea mitä juoksematta kiinni saan, sillä on pärjäilty

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 01:27

Terveellisellä ruualla lähinnä.Joskus popsin pillereitäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:17

hyvä ravinto ja purkista semmosia mitä suomen maaperästä ei saa= lähinnä kivennäisaineita. Vitamiinejä täällä ei juuri tarvitse lisää kun niit on lisätty maitoonki.. paitsi talvella D, ja ehkä B vitamiinit joskus, mutta kivennäisaineitsa meillä on puuteta. tarkoittaa sinkki, seleeni, mangnesium, kupari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 21:39

kalium purutablettia määräs lääkäri, mutta monipuolista ravintoa ja kalaan olen ihan hulluna, sitä pitää syödä meillä ainakin 3 x viikossa muodossa jos toisessa...kanaa myöskin , no kyllä possua ja nautaakin, mutta vähemmän...paitsi leikkeinä molempia päivittän..mutta pihveinä vähemmän...