Mitä kuvittelette äidin sanovan,kun hän menee keittiöönsä äitienpäiväaamuna,

kun siellä on isi ja lapset sotkeneet koko keittiön,laittaessaan yllätystarjoilua äidin kunniaksi?

Avainsanat: tarjoilu lapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 00:19

Tulee se isäinpäiväkin...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 23:00

onneks tää on vain kerran vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 23:14

Ja kukahan tämän kaiken sitten siivoo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:25

Huomenta pikku ystävät,nyt (Nasse-setä) äiti ei ole vihainen,kun ei tule tavaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:27

ei olis tarvinnu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:59

Itse kyllä antaisin anteeksi sotkun moisesta huomionosoituksesta :)..olettaen tietty,että sotku siivotaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 00:47

Ei mitään, sillä keittiö ei ole äidin oma, vaan koko perheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.05.2009 - 01:23

"No voi että! Ihanaa!"
Tuskinpa kukaan äitee tuossa tapauksessa sotkusta suuttuisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 05:46

nauraa vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 07:27

Minä olen isoilla kirjaimilla ajatellut, nykyään nousen itse ja keitän kahvini, pääsen vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:22

kiitoksia kylläpä teitte kivan yllätyksen ja halaa onnestaan, ei sillä sotkulla mitään väliä, kun luovuus on huipussaan...yhdessä ne setkut sitten myöhemmin siivotaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:47

HEI HEI ! Äiti EI saa nousta sängystä, ennen kuin yllätys on valmis ! Siihen asti on teeskenneltävä nukkuvaa, ja odottaa, että isä ja lapset ovat saaneet kaikki valmiiksi sänkyyn tuotavia kahveja , kakkuja ja lahjoja varten. Kerran vuodessa heidän on saatava "yllättää " äiti näin. Äiti sitten halii ja kiittelee kaikki, ja syö kakun kiltisti sängyssä. Voi voi noitakin aikoja...Viis keittiöstä, onko se nyt aina muutenkaan aamuisin niin tip top.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:07

Hymyilee iloisesti ja antaa suukon jokaiselle. ajattelee mielessään "ne muisti sittenkin" "ihanaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:14

Voi ei, helpommalla olisin päässyt kun olisin itse tehnyt. Ja sitten olisikin jo kaikilla paha mieli ja äitienpäivä pilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 11:21

Äidilleni vielä kahvetta keittelin, omassa pöksässäni sitä perinnettä ei ole enää jatkettu. Yllärit muunlaisia ja paneudutaan yhdessä tehtäviin juttuihin.