Seurasitko MM-jääkiekkoa? Menikö voitto oikeeseen osotteeseen sun mielestä?

Avainsanat: mm-lätkä 2009

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 21:32

En seurannut mut tuloksen kuulin kyl ja ei todellakaan menny voitto oikeeseen maahan.Tääl rajal ku asuu ni noit venakoita tääl pyörii paljo ja nii ovat röyhkeetä sakkia.Mite röyhkeitä ja ylimielisiä niist nyt viel tuleekaa ku voittivat viime vuon euroviisut ja nyt jääkiekon MM ni sehä kihahtaa nuppii.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 16:51

Viimeiset pelit jäi näkemättä kun ei ole juuri nyt täällä televisiota.
Tuossa mm-turnauksessa on kuitenkin niin monta peliä että ei sitä mestaruutta tuurilla voiteta, joten sen puolesta meni oikeaan osoitteeseen. Toki suomalaisia kun ollaan niin kai se monen mielestä meni väärään osoitteeseen silti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 16:51

En kovin tiiviisti, mutta toisella silmällä katsoin. Mielestäni parempi Venäjä kuin USA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:00

muutama ottelun (tai osia niistä) tulin katselleeksi, yleensä turnauksissa jyvät erottuu akanoista ja tuurille jää hyvin vähän osuutta, eiköhän tässäkin osaaminen ja jaksaminen ratkaisseet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 17:03

Ikävä kyllä,niin kyllä. Paras voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:07

Joo, kyllä mielummin Venäjä kun Kanada, mutta tottakai Suomen olis pitänyt voittaa, ei vaan pelannut tarpeeksi hyvin valitettavasti. Tai muuten kyllä pelas, mutta tuli typeriä virheitä tuossa viimeisessä USA pelissä, joka harmittaa. Ilman niitä oltais ne kyllä voitettu, ja päästy ties miten pitkälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 17:45

Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Sillä se joka voittaa, on sillä kertaa paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:12

Katsoin kyllä ja täysin oikeaan osotteeseen meni kaikki mitallit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 00:06

Sivusilmällä seurasin ottelut sen jälkeen kun Suomi putos.Oikeeseen osoitteeseen meni kulta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 05:51

kanadan ois pitänyt voittaa ja usan saada pronssia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:04

Seurasin mm-kisoja. Voitto meni oikealle maalle. Harmittaa kun Suomi ei päässyt mitalipeleihin. Ehkä sitten ensi vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:38

Meillä ei seurata jääkiekkoa. Paras voittaa aina eli se sillä kertaa paras ja onnekkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:13

Vain parhaat saa punabaretin.