mitä mieltä olette et miten pärjää Waldos peopele Euroviisuissa? ilta-lehti kertoo että olis 19 että, ei sit menis hyvin.

Avainsanat: miten waldos peope menestyy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 15:10

en usko , mutta en uskonut niiden hirviöidenkään voittoon ...joten ihmeidenkään aika ei ole ohitse...mutta silti veikkaan ihan lonkalta 20 sija...

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvä vastaus kaveri osuit aika hyvin. eipä voittanut Waldo siellä. ihme jos olis voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 15:26

Ei oikein ole samaa tasoa kuin muut. Epäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 15:28

Ei tule pärjäämään. Taitaa pudota jo karsinnassa, jotka ovat kai huomenna ja torstaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 16:03

Ei pelkoa että tarvitsee järjestää viisut 2010.
Kymmenen pääsee loppukilpailuun yleisöäänestyksen mukaan ja kun suomesta ei tuota voi äänestää niin ei sitä muut niin paljoa äänestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 16:10

Ihan sama mutta voittoa eivät tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 16:40

En usko että kovin hyvin pärjäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 16:53

Eivät pärjää ainakaan erityisen hyvin. Ehkä jossain puolivälissä. Jos pitäis sijoitusta veikata, niin sanoisin varmaan 15. Eihän kappale huono ole. Kertosäe on kyllä tarttuva, mutta kuitenkin kokonaisuus melko mitään sanomaton. Ei niin kovin kansainvälinen. Sen vaan sanon, että viimevuoden viisuissa meillä olis ollut mahdollisuuksia, jos olis lähetetty sinne Teräsbetonin sijaan Movetron. Sillä oli tosi iskevä biisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:10

yllättävän hyvin pärjäävät, mutta palkintopallisijoista ei ole pelkoakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:13

Epäilen kyllä suuresti ettei pärjää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 00:09

Minusta heidän kappaleensa on tosi kiva ja mukaansa tempaava,mutten jostain syystä usko,että Suomi pärjäisi..Lordi oli ainutlaatuinen lajissaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 05:52

ei tuu pärjämään