Onko mahdollista elää maassamme jos yhteisiä lakeja ei noudata, vapaana?

Eräs anonyymi aina laittaisi kaikki jotka noudattavat sääntöjä ja hyväksyvät ne , Neuvostoliittoon ja uusi paikka Ddr. Moni vanha käyttäjä on hylännyt napsun , näiden kärkevien vastauksien vuoksi, voi hän nousta pisteissä ylöspäin jos edellämenijät ärsytetään pois, vastausten monipuolisuus ja hyvä suhde ,on kantava voima täällä sekä mukavat ystävät joiden kanssa voi viestitellä yksityisesti ja elämän eri kirjoa tavata virtuaalisesti, lapsista - pappoihin ja mammoihin. haluammeko tästä sivustosta riitelijöiden sivun.

Lisätty: 11.05.2009 - 17:14

Ei varmasti nimimerkki AHMAT OLE KOSKAAN AJATELLUTKAAN VASTAUKSIAAN. Ainoastaan lataa omaa näkemystään ainoana oikeana. Martta kysymysten aiheuttaman suman johdosta kommunikoiminen on varmaan vähentynyt. minä haluan kaikinpuolisesti vastaanottaa kerralla inhottavuudet vastaan.

Lisätty: 11.05.2009 - 17:15

Syy ja seuraus anonyymit sekä ahmat

Avainsanat: riitely napsun sivustoilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 12:52

ei tosiaankaan tämä on ollut kiva sivu, mutta on niin kurjaa , kun kaikki eivät noudata sääntöjä ja pilaavat sekä ajavat kivat ihmiset täältä pois tyhmillä lausunnoillaan...ei tietenkään kaikki ole ilkeitä, mutta yksikin jo riitää pilaamaan kivan sivuston...nytkin minua harmittaa suuresti, kun kiva lennu on jättänyt tämän sivuston ihan noiden kiusaajien vuoksi...HARMI...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 13:17

Olen huomannut että tämä tosiaan ihan pienessä ajassa on muuttunut. Noita ilkeitä ja kärkkäitä vastauksia tulee. Jopa omilta joiden ei pisteidensä takia ainakaan tarvitsisi olla ilkeitä. Itsekin harkitsen lähteväni. Tulin tähän napsuun siinä mielessä että voisin vastauksillani jotakin auttaa ja saisin itsekin neuvoja mikäli tarvitsen, mutta ei tunnu enää kivalta. Kohta ei enää uskalla vastata kun saa henkilökohtaisesti palautteen vastauksesta. Ei tätä varmaan tällaiseksi oltu tarkoitettu. Mutta ylläpidon pitäisi nyt puuttua ja seurata näitä vastauksia ja poistaa harmia auheuttaneet pois napsusta. Täällä muutama vaki ja muutama anonyymi terrorisoi. Ennemmin ne pois kuin mukavat napsulaiset, siinä olisi silloin laki toteutunut.

Lisätty: 11.05.2009 - 13:20

HEI TYTÖT; onko tullut mieleenne että miespuoliset haluaisivat ajaa meidät pois täältä. Miesten maailma, miehet tietää - periaatteella. Minut ne ainakin ovat ottaneet kynsiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 13:17

Ja jos olisikin vain yksi joka on nämä sivut jättänyt, mutta niitä on muitakin. Esim. Terhi ja Coconut tuli nyt ensi kädessä mieleeni. Mutta on niitä muitakin ns. vakinapsulaisia. Ehkä minäkin poistun, kun on jatkuvaa kinastelua noitten sääntöjä noudattamattomien kanssa. Ei ole enää mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 13:28

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 13:30

Tietysti yksi keino olisi että antaisi mennä toisesta korvasta heti ulos.
Ettei ota mitään kantaa anonyymien ja muiden sääntöjen rikkomisiin.
Sillä tavalla ei tule pahaa mieltä kenellekkään, kun korkeintaan anonyymeille kun ei kukaan jaksa huomioida eikä vastata, ei onnistuta ärsyttämään meikäläisiä.
Miulle on ainakin yksi ja sama jos joku täällä rikkoo sääntöjä, sehän onkin ylläpidon tehtävä sellaisiin puuttua, ei minun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 13:36

Tosiaan välillä tuntuu että ollaan kuin kakarat hiekkalaatikolla.
Härnätään, kinastellaan ja provosoidaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 14:34

En ole huomannut tuollaista mistä tässä kirjoitetaan. kyllä ylläpito olisi puuttunut jos jotain karkeuksia olisi.
Ei ole mukavaa sekään että muutamat, täällä ahkeraan ja varmaan pitkään asustelleet alkavat valita kenet tänne haluavat (mielestäni omahyväisyyttä..). Tästähän emme maksa mitään eli kukaan ei ole maksava asiakas.
Jokunen anonyymi tahallaan näyttää lähettävän ärsykeviestejä mutta niistä ei kannata piitata.
Mielipiteitä saa "lausua", se täytyy kestää ja myös vääriä tietoja saa oikaista. Jokuhan kysyy ihan tosissaan ja jos saa heti täysin väärille urille vievän vastauksen, se ei ole asiallista.
Kaikkeen ei tarvi kommentoida jos ei ole hajuakaan asiasta. Pisteiden keruu on kait se motiivi.

Lisätty: 11.05.2009 - 14:35

Ja eihän täällä nyt kukaan useita vuosia jaksa edes roikkua, vai jaksaako? Kai elämää on sivujen ulkopuolellakin.

Lisätty: 12.05.2009 - 13:03

Kiitos kannustuksesta, aloittaja! Ota huomioon että kaikki eivät ole samanlaisia onneksi. En huomaa täällä mitään riitelyä paisti ne muutamat ilkeät kommnetit joita olet heitellyt itseäni kohtaan, niistä en välitä niin vähän vähää.
Kuka sinut laittoi asialle, "taustakeskustelut" ovat aika ala-arvoisia sitäpaitsi? Jos on aikaa ja vain aikaa, lopputulos on tuo mikä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 21:03

Olen pahoillani, jos minä olen aiheuttanut joillekin mielipahaa. En ole sitä ainakaan tarkoittanut yhdessäkään vastauksessani. Itse sen sijaan olen tullut sen verran paksunahkaiseksi, että pystyn hymähtelemään kiukkuisille viesteille. Ei minua kukaan täällä tunne, mutta en silti haluaisi loukata ketään. Sellainen, jonka täytyy täällä hyväntahtoisten napsulaisten asioita ja vastauksia retostella tai pilkata, voi todella huonosti. On taitanut jäädä lääkkeet ottamatta, muuten en ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:18

On tokkiisa