Yökyöpelit ja miksi ei muutkin. Täällä sataa ja lämmintä 7. Miten teillä?

Avainsanat: suomen säätilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 10:18

en kyllä seurannut satoiko olin jo unten mailla. en täällä ole öisin. en millään jaksa istua yöllä täällä. joo kyllä muuten satoi. mut nyt on aurinkoista ulkona. mutta kyllä kaikki vihertää ulkona sitä se sade saa aikaan. ihan hyvä juttu.

Kysyjän kommentti

Taas pääasiassa hyviä vastauksia, mutta 2. lukemisen jälkeen veit homman kotiisi. Kivaa kesän alkua ja grillailemisiin. Miten tyttösi kanssa homma toimii? Minullekkii jäkä laitto tekstarin että ei tarvi pitää yhteyttä. Ymmärrän hiton hyvin kun pankkilokerossa on 2000€ velkakirja ja samanverran oon antanu aiemmin. Nyt on likkojen vuoro mikäli on avustuskassassa jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 06:25

Yöllä satoi täälläkin ja lämpöasteita on 9. kova sumu on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 08:24

Nukuin yöllä,menin petiin 22:15. oli oikein kiva nukkua,Liekö satanut aamulla ei satanut,Olkaa varovaisia valvoessanne,monet kaverit sairastuneet diabetekseen liian paljon valvoneet.Tämä tutkittu tosi asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 08:42

+7,sateisen harmaa taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 09:15

Näin aamuyöstä täällä näkyy olevan vähän toistakymmentä astetta. Plussaa. Ja aurinko paistaa. =)

Lähteet:
Digitaalimittari ja ikkuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 10:02

Samoin kuin teillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:54

vähän harmaata ja koleeta Helsingingin seudulla, muttei ole yöllä satanut eikä nytkään, vihreys lisääntyy silmissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 11:24

kerrankin nukuin pitkän yön, eipä näköjään ole satanut ja nyt aurinko pilkistelee, kesää pukkaa täydellä vauhdilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 11:25

se on nyt just siinä ja siin et alkaako paistaa tai sataa..ja +10 ehkä...siis ei kovinkaan kesäistä ilmaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 12:13

Satelee, aurinkoa ei ole koko päivänä näkyillyt. Oiskohan jottain 10 astetta lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:30

Nukun yöllä, en tiedä sateesta enkä paisteesta mitään. Nyt on aurinkoista.