Voisikohan se virallinen valvoja laittaa selvityksen arvonnasta etusivulle,niin loppuisi purnaus?

Jatkuvva keskustelua arvonnasta ja pisteistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 17:00

Tällaisessa arvonnassa voi kilpailun järjestäjä laatia omat sääntönsä ja arpoa voittajan miten haluaa ja ilmoittaa siitä miten haluaa. Laki (arpajaislaki) koskee vain niitä arvontoja, joihin osallistutaan vastikkeellisesti (rahalla tai muutoin korvausta vastaan). Tele- ym. muita kuluja, mitä osallistujalle aiheutuu mutta jotka eivät tule arvonnan järjestäjän hyväksi, ei lasketa vastikkeeksi.

Lisätty: 10.05.2009 - 21:17

Silti kannatan avoimuuden noudattamista, sillä on sivujen ylläpitäjänkin kannalta pidemmän päälle hyödyllistä, että kirjoittajien luottamus säilyy.

Lähteet:
www.finlex.fi/fi/laki/ajanta...1/20011047

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 12:13

Olen samaa mieltä, jos se poistaisi epäselvyyden tässä hommassa. Ota yhteyttä ylläpitoon ja pyydä nätisti julkista selvitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 12:28

kYLLÄ SIELLÄ SELVÄSTI ON KIRJOITETTU KILPAILUN SÄÄNNÖT, EI VOI NOIN TYHMÄ OLLA JOS KIRJOITTAA OSAA ETTEIKÖ LUKEA MYÖS OSAISI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 14:03

Taitaapa anonyymit vain huvikseen provosoida!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:40

menkääs nyt kaikki tuonne etusivulle ...SIELTÄ LÖYTYY KAKKIA TIETOA niin säännöistä, kuin pisteistäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 16:12

mehän ei tidetä kuinka arvonta tapahtui, täytyy
vain luottaa että meni ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 19:43

Andek hyvä. Olet oikeassa, mutta onko se moraalisesti oikein sinusta? Miksi niitä arvontaan osallistuvia pisteitä ei näytetä? Miksi näytetään vain kokonaispistemäärä(korjaa toki,jos olen väärässä) ? Minusta reilua peliä olisi kilpailijoiden tietää montako arpaa heillä on kisassa ja ennenkaikkea toisten tulisi tietää kanssakilpailijoiden sijoittuminen? Eikö sinusta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:09

Kyllähän kanssakilpailijoiden sijoitus nähdääkin.?
Minusta meni voitto ihan oikealle henkilölle. Mitäs tästä nyt enää ruveta valittamaan.. Jos ei omalle kohdalle osunut niin ei osunut. Kaikkihan eivät voi tuota matkalahjakorttia voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 23:01

Voittoko nyt on niin tärkeää, että siitä nousee tällainen häly. Tämä on sivusto, johon voi laittaa kysymyksiä, joihin saa vastata ihan mitä vain. Ei sen kummempaa. Ei ole pakko kysyä, eikä vastata. Eikä maksa mitään. Mukavista vastauksista tulee hyvälle mielelle, keljut vastaukset harmittavat.