Mistä kaikesta näitä pisteitä kertyy ? Saako parhaasta vastauksesta jotain lisäpisteitä ? Entä vastatuista kysymyksistä ?

Miten voin voittaa tuon pääpalkinnon, sillä aion olla tarmokas !
Olenko aina hännillä, kun muilla on kymmeniä tuhansia pisteitä, ja minulla vaivaiset alle tuhat.
Enhän saa koskaan toisia kiinni. Aloitetaanko pistelasku aina alusta uudelleen joka kilpailussa ?

Lisätty: 10.05.2009 - 12:36

Anonyymille kyselijälle haluaisin vastata elämän suurilla totuuksilla: On olemass kahdenlaista (ainakin) tapaa opetella uusia asioita. 1. Lue tarkkaan kaikki ohjeet ja säännöt, opettele niistä kaikki mahdollinen, ja tee sitten jotain,, Saksalainen malli 2. Kokeile ja kysy muilta. Opit nopeasti ja on hauskaa. Ranskalainen malli.
Minä käytän ranskalaista mallia, käytä sinä sitä saksalaista. Jos uskallat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 10:26

Jos vastauksesi valitaan parhaaksi, saat 20 p. Vastauksesta saat 5 p. Kysymyksestä 1 p. Äänestäminen palkitaan myös pisteillä. Mutta sitten on vielä kaikki matkoihin ja matkakuviin liittyvät pisteet. Katso etusivulta miten niitä pisteitä kertyy.
Pääpalkinnon, mikäli kilpailua tulee, onnetar arpoo kuten lottovoitonkin. Mutta ahkera voi silti muutenkin olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 10:37

Pistelaskua ei aloiteta uudelleen. Mutta kilpailuun hyväksytään vaan kilpailun aikana kerätyt pisteet, joten ei noista suurista pistemääristä ole kenellekään mitään hyötyä. Niistä vaan näkee miten aktiivinen on ollut. Muuten pisteet kerääntyy noin, kuten Ida on esittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:59

Pistelaskua ei aloteta uudestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 11:22

Sääntöjen lukeminen taitaa olla täysin mahdoton tehtävä. Miksi tällainen kysymys, kun ne on selkeästi kerrottu ylläpidon toimesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:59

onpas kummaa jutustelua, lukekaa säännöt. Jos kilpailu on se ensisijainne, kyllä murhetta pukkaa.
Kun yksi satunnainen voittaa ja jäseniä on sentään vaikka kuinka.
Sama se on Lotossa, ei voi vaatia täyspottia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:13

Vain kilpailun aikana hankitut pisteet lasketaan arvoiksi. Tästä tasavertaisuus