Vien vaimolleni kahvit sänkyn viereen....

....huomen aamulla ettei leikahda nurin halauksista. Mitä miehet itse teette ?
Maarit kyseli asiaa turus päin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 00:08

Tietysti viedään kuka nyt kenenkin vaimon vierestä herää ( tarkoitan tässä tietenkin sinkkuja )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 02:05

en saa mitään sängyn viekkuun, lasten tullessa mennään uimaan ja sit leffaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 05:52

Vaimo ei ole mun äiti,vaimoa juhlitaan muulloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 08:19

Sinun vaimosi voi olla ylpeä sinusta,kun olet noin huomaavainen häntä kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 08:22

oletpa sinä miumaumikko huomaavainen.... :) hyvää tätä päivää sinne teille molemmille ja myöskin tänne kaikille napsuväelle ...aurinkoisia ja onnellisia kevät päiviä....teille joka ikisille.....!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:15

On kiva,kun saa huomiota osakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:32

Onneksi oli pari rohkeaa miestä jotka vastasivat kysymykseesi. Hienoja miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:49

Minä muuten itse jouduin kahvini keittelemään, en jaksanut enää odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:19

Meillä vain minä juon kahvia ja senkin terassilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 11:05

Vien kakkua ja juhlin hauskasti että tulee hyvä mieli ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:16

Tottahan tuo on että nyt juhlitaan äiteetä ei vaimoa.
Toisaalta voihan sitä vaimoa hemmotella muun kuin äitienpäivän vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
pt
Vastattu: 12.05.2009 - 23:43

kyllä ja harvasen aamu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 04:01

Voihan se vaimokin olla äiti :) siis niiden yhteisten lapsien... kyllä se on jotain muistamisen arvoista.