Onko sinulle tuttu vekotin,päävispilä?

Avainsanat: päävispilä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 21:49

Kyllä ja tekee tosi hyvää, varsinkin jos on päänsärkyä tai muuten stressaantunut olo.
Varsinkin jos sen "vispilöinnin" tekee joku muu kuin itse, tekee tosi kutaa.
Mutta jos liian kauan vispilöi, ei enää tunnu niin makealta.
Niitä saa kyllä ympäri Suomea ostaa.
Mulla on Das Original Bokoma. Maksanut 19.50.

Kysyjän kommentti

Minäkin sain kokeilla päävispilää ja hyvältä tuntui.Viimekerralla kampaajalla käydessäni näin sellaisen siellä pöydällä,mut en ilennyt kysyä mikä se on,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 21:31

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:42

En ole koskaan kuullutkaan että sellaisia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:48

No onhan se tuttu värkki nimenä mutta en sellaista päänahan hieromasauvaa ole kuitenkaan hankkimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:56

Valitettavasti lähes päivittäin! Ei pitäisi ottaa osaa mihinkään kilpailuun edes kokeilumielessä!!! Mun skeidan kiellon toimittanut . ARK, Maistraatti, suoramarkkinointi esto, posti 2kpl. Ei tule soittoja ja tarjouksia. Netti vie kun et avaa postia vaan tuhoat sen

Lähteet:
Ihan ite hommannut tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:02

olen kuullut juttua tai nähnyt jossain vekottimen, mutta itsellä ei moista ole ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 23:10

En ole kuullut moisesta vempaimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:22

Aivan outo minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:23

Hehe. Eilen ostin äitienpäivä lahjaksi sellaisen itselleni erämessuilta! Ja hyvä on. Vispasin sillä päätäni illalla ja niin rauhoittava olo tuli että....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:32

talossa on leipäkoneen ja muun unohdetun roinan kanssa tuolla kaapin hyllyllä ..