Miksi kannattaa vastata anonyymien kysymyksiin muuten kuinpisteiden himossa?

Paljon anonyymejä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 21:25

Jos kysymys on vastaamisen arvoinen ja jotakin asiasta tiedän niin jokaiselle vastailen. En erottele anonyymejä pois.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 21:24

Suosittelen jättämään ihan vastaamatta,ellei tiedä jotain vastausta. Me anonyymit vastaamme pelkästään halusta auttaa kysyjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:26

Vastaan hyvin harvoin anonyymien kysymyksiin,ainoastaan siinä tapauksessa,että kysymys on hyvä ja osaan siihen vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:28

niin sillai just kuin maarit3 jo ehti sanomaankin...et jos tiedän niin vastaan ja jos en niin luen muiden vastauksia ja siten saan itsekkin tietoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:28

Niille voi sanoa ihan mitä vaan suoraan päin naamaa. Niitä voi loukata ja haukkua vaikka pystyyn, nimitellä, uhkailla ja vaikka kiristää. Tämä siksi, että anonyymi ei ole olemassa oleva henkilö ja se ei voi nostaa esimerkiksi kannejuttua sinua vastaan, kun ei ole todisteita että nimen omaan häntä on henkilökohtaisesti esimerkiksi loukattu.

Lisätty: 09.05.2009 - 21:31

Toisin sanoen sen puheista ei kannata välittää yhtään mitään. Se on pelkkää ilmaa. Kokeilkaa vaikka näettekö mitään? En minä ainakaan. Syyntakeeton voi puhua ihan mitä vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 21:37

Kiitos olen ihan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:39

No ei sillä ole merkitystä jos on hyvä kysymys. Toisaalta jos kysyy joka päivä jotain niin miksei voi rek.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:43

Vastailen kysymyksiin, kysyy kuka tahansa, jos joku aavistus kysyjän asiasta on.
En valikoi onko anonyymi vai synonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 22:25

Vastaan kaikille joille osaan vastata, olkoon sitten anonyymi tai nimimerkillinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:25

Arka anonyymikin saa olla mukana tässä leikissä. Kuvitelkaapa, että tämä on tuttujen iso piiri, jossa pidetään toisiaan kädestä. Yksi tuntematon ja nimetön haluaisi kanssa kokeilla, osaako leikkiä toisten ohjeiden mukaan, mutta ei uskalla tulla, kun ei tunne ketään. Eikö olisi mukava auttaa hänetkin piiriin mukaan ? Eihän se sen kummempaa ole ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:51

useasti tulee vastattua katsomatta kuka kysyi, kunhan kysymys on sellainen että jaksaa motivoida - kannattavuudesta ei kai muuta voi sanoa kuin että jos täällä jaksaa roikkua, niin kannattaa osallistuakin, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 00:07

Olin aikanani nimimerkki ja se todella riitti minulle.
Me jotka emme ole juu juu miehiä ja myötäile muutamia,saamme jatkuvasti epäasiallista kommenttia.
Mukavampi keskustella ilman leimaa, jolloin koko 9 sakki ei heti hyökkää kuin rakkilauma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:21

Miksi minun pitäisi erotella kenelle vastaan. Jos pystyn auttamaan tiedoillani ja taidoillani niin sen teen tuli sitten pisteitä tai ei.
Jos se niistä olisi kiinni niin istuisin 24 h/vrk:ssa nenä kiinni ruudussa ja vastaisin heti kun kysymys tulee näkyviin juu tai ei hänelle ken sitten sattuu esittämäänkään.
Kaikille tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:24

Kun kysytään,niin vastaan.Oli Anonyymi tai ei,mutta heitä en äänestä parhaista vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 18:17

Kyllä vastaan ihan kenen kysymykseen vaan. Ei mulle ole väliä kuka kysyy, jos kysymys on sellainen, että kiinnostun siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:18

Kyllä minä ainakin vastailen ihan mielelläni anonyymienkin kysymyksiin.
Ja hei miksi kukaan enää jahtaisi edes pisteitä kun on se arvontakin mennyt?
Nyt äly hoi jo noiden pisteiden kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:49

Vastaan kelle osaan,kysyköön kuka vaan.Täytyy ajatella miltä itestä tuntuis jos on esim.ujo ja tahtoo tietää jonkin mieltä askarruttavan asian.Riippu tietyst kysymyksestäki,ku välil anonyymeil aika älyttömiä kysymyksiä.Täällä kuitenki on järkevää porukkaa ja asiallisia vastauksia,syrjintääkää en oo huomannu joten tääl on helppo kysyä.Toisin ku pelikoneen sivuil.