mikä on kun vatsaa vääntää ja kääntää , murisee ja kuplii ja koskee onko jotain keinoa mikä rauhottaa vatsaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 16:04

Lyhytaikaisia mahavaivoja esiintyy kaikilla ihmisillä joskus ja ne menevät yleensä muutamassa tunnissa ohi. Samarin ja Caviscon auttavat yleensä. Cavisconia voi muuten ottaa vaikka 2-3 tablettiakin kerralla, sillä se on maha ystävällinen eikä sillä ole sivuvaikutuksia. Muista pureskella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 16:12

koikeilleppa hiilitabletteja, ne auttaa ilmavaihoihin , kuin myös vatsavaivoihin kuten ripuliinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:23

Oletkos syönyt/juonut jotain erikoista/erilaista tavanomaisesta; vanha kotikonsti; kokonaisia maustepippureita (ei mustapippureita, vaan maustepippureita) 4-5 nielastaan vaden kera, toimii kuten hiilitabletit ja vievät mahdolliset pöpöt pois mennessään, toimivat koska ovat huokosia, jne..

Lähteet:
ns. perimätietona tää vanhan kansan ohje, jota itekin käytän, eikä oo masu kipeänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:05

Lääke nimeltä Inside auttaa.Saa apteekista ilman reseptiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 17:44

Taitaa olla kakka tulossa?
Anna sen tulla, niin olo helpottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:32

Lausu runoja, vaikkapa aluksi viikon verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:25

Kauravelli ihan litjku sellainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 19:53

Minulle itselle auttaa se kun juon vettä ja rauhoitun hetkeksi istumaan tai makaamaan. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 20:36

Syöhän kaurapuuroa tai vaaleaa leipää, pitäis auttaa.