Mitäs aiotte puuhailla tänään?

Minulla menee koko ilta konsertissa, laulan kuorossa ja tänä vuonna kuoromme täyttää 30 vuotta ja meillä on juhlakonsertti. Vielä ei jännitä niin paljoa etteikö kahvikuppi pysyisi kädessä, mutta vähän kuitenkin...

Mitäs te muut puuhailette?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 15:03

Klo 9-13 oli kampaajareissu keskustassa, jonka jälkeen kotiin ja heti sitten tää parin tunnin kauppareissu, huh, kun ottaa koville... nyt kyllä aion katsoa formulan aika-ajot ja olla möllöttää, kunhan lapsi ja lapsen lapsi lopettavat visiittinsä tääl meil, toivottavasti taivas kirkkenis, jotta uloskin vielä viittisi mennä. Illalla vähän ehkä makkaraa grillaten, jos sää sallii, näin tänään..

Onnea kuorolaulantailtaan ja pidä kupposet ehjinä, kyllä se hyvin sujuu:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 14:10

Aina kun sade vähän taukoaa niin käyn nurmikon siemeniä ja multaa pihalla levittelemässä, ja väliajan leikin koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 14:11

En mitään erikoista aio tehdä. Katson telkkaria, napsuilen, lueskelen, syön. Ulos ei viitsi lähteä, kun tuulee niin että tukka lähtee. Peltikatto pitää kauheeta kolinaa. Hyvä ettei lähde lentoon. Ja kohta taitaa sataakin, on niin tummat pilvet tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 14:18

just syötiin ja otaiskos pikkupäikkärit ja sit siivousta ja jos pääsis illalla uloskin taas puuhastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 14:38

No oli pieni siivous vimma aamusta ja sitten katsoin Formuloita ,nyt teen puuroa vaihteeksi ja sen jälkeen jatkuu Formulat!
Olisko siestan vuoro sen jälkeen ja illalla johonkin kävelemään ja katselemaan maisemia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:21

Kaupassa käyty ja kummityttöä moikkaamassa. Ruokaa pitäisi tehdä kohta. Illemmalla sauna tulille ja leffan katsontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:42

Katsella ikkunasta ulos kun siellä sataa.....mielenkiintoista ja jännittävää...

Lähteet:
ikkuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:48

Onnea Sinulle sinne kuorolaulantaan! Pieni jännitys on aina paikallaan, esiintyminen onnistuu aina paremmin, kun pienet perhoset hyppivät vatsassa.

Minun siskoni lähti juuri meiltä muutaman päivän kylailyltä kotiinsa. Aion ottaa pienet päikkärit ja sitte vähän pesen pyykkiä ja ehkä pelailen koneella älypäätä vähän aikaa. Kaikki on jäänyt nyt, kun siskoni on ollut ja menoa on riittänyt sukulaisen luota toiselle ja kaupoille. Lepäilen siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:08

Pyöräilin reilut 20 km vanhalla fillarilla,
katselin samalla kirmaavia maratoonareita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:10

Aamulla EU-tietoutta Yliopistonkadulla,sitten pojan synttärin ja illalla museoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:35

Seitsemän tunnin hautajaiskeikka oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:14

Lapsosen syntympäiväjuhlat olivat tänään ja yhtä hulinaa ihan koko päivän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:21

pariisissa ;)