Onko tämä sinusta sovelias tapa perustaa perhe?

www.iltalehti.fi/perhe/20090...8_pr.shtml
Uskotko tuollaisen suhteen kestävän? Miten lapsen käy esim. koulussa? Kiusataanko tai jotain?

Avainsanat: tosi-tv iljettävää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 03:18

Ei oo!Inhoan muutenkin tosi tv:n juttuja! Sellasta roskaa en kato!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 06:48

Onhan TV:ssä muutakin hömppää ja Suomessa "eriskummallisia" perheitä joilla on lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 07:13

Ei se ole varmaan paras tapa perhettä perustaa, mutta kaikki keinot on näköjään käytettävä, että perheen voi perustaa. Itse tein kyllä ihan vanhanaikaisesti, ja on kestänyt 34 vuotta tämä liittomme, tänään on joku vuosipäivä, en nalkuta tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 07:23

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:25

Aika epätoivoiselta tuntuu tämäkin tapa. Kuulostaa jo sosiaalipornolta, eli mennään toisten ihmisten yksityisasioita revittelemään kaikelle kansalle. En katso, en ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 09:33

Jos sitä lapsen alkuunpanijaa ei muulla tavalla löydä tai saa, niin suotakoon tämä kokeilu sitten. Huom, eihän lapsia voi koulussa kiusata, kun ei niitä vielä ole. Tässähän vasta etsitään isäehdokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:50

Tosi-tv ohjelmien ideanikkareilla on tuntuu olevan tosi kovat ajat, uutta ideaa pitää repiä jatkuvasti vaikka mistä t(unteisiin vetoavasta) aiheesta.

Ihmisten pariutumisrituaalit ovat kautta aikain olleet niin monimuotoisia, etten kävisi ennustelemaan liittojen onnistumisia sillä perusteella, mutta onhan tämä aikamoinen digiviritys aiheesta, aika näyttää onnistuuko kukaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:07

kyllä on ohjelmaa taas tulossa voihan nenä, ei ymmärä , ei tunnu hyvältä tavalta tehdä vauvaa , jos se vaan tehdään jonkin ohjelman vuoksi ...pääsepähän taas linssiluteet tv..hen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 11:22

jokainen taakkansa kantaa. Eihän kaikissa kulttuureissa tuleva pariskunta etukäteen välttämättä edes tunne toisiaan. Ja takuuseen ei kai voi mennä edes omista vanhemmistaan tai puolisostaan vrt. Porvoon tapaus. Tuollaisia ohjelmia viritellään ja tuntuu olevan hyvä myyntitykki, kun sitä tällaisessakin ilmaisessa foorumissa pohdiskellaan, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 11:48

""Lähtökohtana yhteishuoltajuus"

Lempataanko mies pellolle heti, kun lapsi on saatu tehtyä?

- Mikäli uusi elämä saa alkunsa, lähtökohtana on yhteishuoltajuus. Voi olla, ettei nainen halua miestä, se on pariskunnan keskinäinen asia.

Eli isä voi toimia käytännössä vain spermanluovuttajana?

- Siitä ei ole kyse. Naisella on oikeasti mahdollisuus tutustua isäehdokkaisiin. Ohjelma antaa paremman mahdollisuuden löytää hyvä isäkandidaatti kuin spermapankki."

Tämä menee mun hilseen yli, selvää sosiaalipornoa.Miksi ky.ohjelma antaisi paremman mahdollisuuden löytää isäkandia kuin spermapankki.Epätoivoista ohjelmaformaatin etsintää.Sulatan,en katsele,ei kiinnosta;maamiehen morsiamet,prinssille prinsessa ym.kaikenmaailman tosi-tv-ohjelmat mutta "laitetaan"lapsi sopivaksi havaitulla isällä;HeilH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:58

En oikein tiedä miten tuohon ottaisi kantaa. Monenlaisia perheitä ja tapoja on lapsen isän etsimisen kanssa olemassa. Muutenkinhan ihmisten asioita revitellään niin kauheasti, että oikein pahaa tekee.
Toiset tekee sen vapaaehtoisesti ja toisten asiat tuodaan esiin sitten muullatavoin. En tiedä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:20

Ehdottomasti ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 20:01

"Minkälainen äiti haluaa lapselleen isän tv-ohjelman kautta?

- Sellainen, joka on kokeillut aika monta erilaista vaihtoehtoa eikä ole löytänyt sopivaa kumppania."

joillekkin tämä on sitten SE OIKEA tapa haluta ja synnyttää lapsi ja ehkä saada mies siihen rinnalleen.
meitä on niin moneen junaan ettei itsekkään koht pysy kärryillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:23

No ei tosiaan ole sovelias tapa. noh kukin menee tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 04:23

Mä en tajua, miks joka asiasta pitää vääntää tollanen tositeevee soppa. Aina kilpaillaan jostain maailman idiootteimmista asioista. Kuka on paras vaimokanditaatti?, kuka ammattitaidoton ja kokematon pääsee raatamatta idoliksi? kuka on paras kävelevä hengari? ja nyt vielä tämä. Siis huhhuh. No kyllähän nykyään kilpailutetaan sähkötki niin samahan se sit vaimot ja spermatki.