Mikä on kotona lempipaikkasi ? Sänkyä ei lasketa mukaan !

Onko se joku tietty tuoli, josta näkee maisemia, vai oletko sohvalla läppäri sylissä tv auki ? Vai ehditkö levätä kotona ollenkaan, tiskaat ja siivoat koko ajan ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 22:40

näin kesää odotellessa se paikka on varmastikkin parveke.

mutta jos sisätiloissa niin ehkä tää olkkarin nurkkaus jossa läppäripöytä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 22:43

Pojan sänky, silloin kun hän ei ole kotona, makoilen mieluiten siinä, salaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:45

Sohva :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:51

tämä tietokonetuoli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:55

mulla on olkkarin nurkassa sellanen vanhanaikainen laiskanlinna, siinä voi tehdä mitä vaan ja koko 'orkesteri' on hallinnassa

(välillä tarttee käväistä suihkussa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 23:03

Sohvalla voi tsekata läppriä ja katsoa telkkua tai sitten pavekkeella olla vaan ja nauttia maisemista ei vaan nyt vaan myös talven maisemista UV-lämppärin avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 23:19

Sohvalla istun läppäri sylissä ja katson telkusta kuinka Ruotsi on saamassa selkäänsä Kanadalta.
Jos olen sisällä, niin mielipaikka löytyy keittiön pöydän äärestä jääkaapin vierestä.
Ulkona autokatos ja askartelutilat vetävät kuin magneetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 01:06

Kuten VV on mullakin laiskanlinna ja pelit ja penselit vieressä,muuten kyökin puolella ja pöydän ääressä on kiva istuskella,joskus rinki kavereita mukana syöden herkkuruokia.Ja kesäaikaan ulkona ikkunan edessä oma pöytäryhmä ja siinä taas oma "laiskanlinna" ovat rakkaimmat paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 03:24

Istun lattialla tyynyn päällä ja teen käsitöitä. :) Mut jos lattiaa ei lasketa,ni sit sohva ja parveke kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 05:17

Kyllä tuossa verannalla,tai mikä nyt onkin otan aurinkoa mukavasti lepotuolissa ja siinä nauttii tosiaankin lämmöstä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 07:28

Olohuoneessa juon aamukahvini ja luen lehden. Siellä saan parhaat ideani mitä projekteja seuraavaksi haluaisin teettää miehelläni , talossamme on aina jotain menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 08:24

kyllä se on oma sohva ja kyllä, läppäri sylissä, ihan kuten juuri nyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 09:56

Kesällä se on ehdottomasti parveke, ja talvella sohva, tai tuoli tässä tietsikan edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:18

soffa ja minulla on tässä tälläinen pieni läpprinkokoinen pöytä , jota voi siirtää tarpeenmukaan, mutta tässä näkee tv, ja uloskin ketä tulee sisään jopa ja ulkona terassit monineen ryhmineen ja aurinkosänkyineen..paitsi , kun en tykkää maata niin makailen , jos ehdin niin varjossa ..pihalla vaan on aina jotain tonkimista tai tekemistä...ei ehdi makoilee, mutta joskus sit..kuiteskin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:37

Varmaan tämä lapsen vihreä-punainen Lego tuoli. Sopivan kova jotta istuminen samassa paikassa vartia kauempaa on lähes mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:47

Sohva.Siin on kiva makailla ja kattoa telkkaria,ku pien karvapallo hurisee kainalos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:53

Auringon paistaessa parvekkeella viltillä aurinkoa ottaen, musiikki soi hiljaksiin sisältä ja pöydällä on kylmää juomaa ja tarvittaessa vettä vadissa, jota voi ruiskia päälleen jos tulee liian kuuma. Sateella se lempipaikka on kulmasohvan nurkassa joko tv:tä katsoen ja kutoen tai lukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:28

Kirjoituspöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 20:39

Sisätiloissa se on tuo miulle varattu (ite varannu) ihka oma soffan nurkka, josta näkee telkun ja muutenkin sopivan jämäkkä istuu, sit toiseeks tää mis tätä läppärii napsuttelen, juu nou, (ko ei sänkyy saa täl kertaa laskee kert mukaan:), kesäl kyl tykkään aamusel sit tuol ulkona juoda aamukahveet ja haistella ilmooo.. ja kattella lintuin elämää... ja luonnon ihmeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 19:14

Ei ainakaan sohva, koska se on nahkanen ja kun siinä vähän aikaa kellii niin se hiki liimaa sun vaatteet/kautta ihon siihen nahkasohvaan. Joten vastaan että pihatuoli aurinkoisella säällä ja huonolla säällä lattiatyyny jonka päällä voi pötkötella ja lukea vaikka hyvää kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:25

Kyllä se varmaankin olohuoneen sohva taitaapi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 14:41

Talvella se on kotini kirjastohuone ja siellä vanha nahkainen lukunojatuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:29

ihan sama kuhan läppäri on mun kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:35

Olohuoneen soffatuoli ja nyt kesällä puutarhatuoli jossa istun, mutta ei ole läppäriä vaan tavallinen tietokone silloin kun olen ulkona en ole sit koneella.