joko koivut ovat hiiren korvalla siellä päin missä asutte? tällä Jämsänkoskella on sekä Jämsässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 08.05.2009 - 13:00

Kyllä täällä on jo vähän vajaa viikon verran ollut todella vehreää.
useammat koivut ovat enemmän auki kuin hiirenkorvalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvä vastaus. Ihanan näköistä kun kaikki vihertää nyt ulkona. Tulee vihdoin Kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.05.2009 - 11:03

Eilen iltapäivällä puhkesi vihreys kuin taikaiskusta tänne vitostien varteen Etelä-Savoon. Sade ja ilman lämpeneminen teki tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 11:06

Täällä Turussa on ollut muutaman päivän ja muitakin puita vähän vihreänä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 11:13

ei ole koivuja mutta hedelmäpuilla on paras tuotantoaika,on monenlaista hedelmää,suurimmat on jalkapallon kokoisia,pienimmät kuin marjoja,,eilen söin sellaista hedelmää oli kuin raparperi suomessa mutta hiven hedelmä sokeria mukana,,söin kylmiltään 1 kg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 11:36

2.5 tuli lehdet koivuihin tässä talon etelä-seinustalla. Muualle muutaman päivän myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 11:55

siinä ja siinä.. kun tarkasti katsoo, niin ehkä vähän:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 12:02

Johan niistä melkein vastan väsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 12:30

Vihiran teköö jo saunaehtooksi ;)
- vaan ehkäpä todensanoen vasta myöhemmin, isot on hiirenkorvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:02

on on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:30

Ei ole täällä rajaseudulla vielä sellaista tavattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:55

Vihreetä on havaittavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 15:12

Pohjoisessa Keski-Suomessa pikkuruiset lehdet koivuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 15:38

Meillä täällä pohjois-savossa ei vielä hiirenkorvia näy. Tuomessa on vehreyttä havaittavissa.
Tämän päivän aikana on loputkin järvenjäästä kadonnut, kesä voi tulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 17:27

Täällä Pirkanmaalla, missä nyt olen katselemassa ja seurailemassa kevään edistymistä, on ainakin rannalla olevat koivut suurella hiirenkorvalla. Kyllä kohta on kesä, sillä pääskyset istuskelevat jo puhelinlangoilla. Mitähän ne odottavat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 18:04

no tässä eteläisessä kolkassa maata löytyy jo hiirenkorvaa kookkaampaakin lehteä, ei nyt ihan vielä vihdaksi kelpaa, mutta katotaan muutaman äivän päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 18:49

Helsingin seudulla 'hiirenkorvat' alkaa olla peukalonpään kokoisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:20

Lappeenrannassaki alkaa jo pikkuhiljaa vihertää puissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 11:08

täälläkin turunkuppees on koivut hiidenkorvilla...