Joko olette selvinneet Suomen kiekkoileijonien aiheuttamasta shokista????? Musta on paljon helpompi nyt......

Mulla helpotti, sillä en näe kuitenkaan otteluja ja jouduin radioon turvautua, eikä se ole samanlaista kuin nähdä töllöstä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 17:33

Kuule sulkis, tulehan nyt pois sieltä kuumasta. Ei kiekkoleijonien häviäminen voi olla shokki, luulen että se shokki tulee siitä, että siellä on niin kuuma. Allaskaan ei varmasti viilennä tuollaisen kokemuksen jälkeen. Täällä koto-Suomessa on ollut ihan siedettävät ilmat jo parin viikon ajan. Ei haittaa Leijonat eikä leguaanit, eikä vielä edes ole hyttysiä. Pääskyset ovat jo täällä, nyt pitäisi jo viimeisten talvimatkailijoidenkin palata. Pois sieltä altaalta, hus hus !

Kysyjän kommentti

Juu kyllä mä tulen täältä, mutta ehkä parinviikon päästä ,jos vain löydän jonkinlaisia siipiä millä pääsee liihottamaan sinne kylmään pohjolaan, aika näyttää.
Kyllä minusta oli pikku shokki ,että leijonat putos siinä vaiheessa.
Tosiaankin on nyt lämmintä ja en millään haluaisi lähteä pois täältä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 16:17

elämä jatkuu ...
(eikä se nyt niin kauheasti hetkauttanutkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 16:56

En vielä ihan täysin ole selvinnyt, vaikka en enää otakaan noita pelejä niin vakavasti kuin nuorempana. Hyvinhän pojat kaikesta huolimatta pelas. Tossa eilisessä pelissä tuli vaan turhia jäähyjä, ja vähän se tuomaripelikin harmittaa, kun jotenkin aina tuntuu, että tuomarointi on Suomea vastaan. Loppuottelut oli niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 17:03

Ei elämä siihen kaatunut, että leijonat hävisi. Vähän potuttu eilen, mutta tänään en ole muistanut koko asiaa, Mutta täytyy kisat loppuun asti katsoa, vaikkei Suomi mukana olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 17:06

Minulla ei ollut edes mitään mistä selvitä...
Kyllä minut voisi lätkäfaniksi luokitella mutten kuitenkaan aina välttämättä kannusta suomea..
riippuen ihan vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:16

Toivuttu on,eilen otti ohraleipä,mutta kun ei se maalin tekeminen onnistunut,niin ei onnistunut.Ilman muuta seuraan loppumatseja vaikkei Leijonat ole mukana taistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 17:24

Ei tullut mitään shokkia, koska tulos oli juuri odotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:34

Meni kuten odotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:14

no ei sillä niin väliä vaikka hävisivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:44

En edelleenkään seuraa jääkiekkoa, ei ole koskaan kiinnostanut, joten en ole mitään hirveää shokkia kokenut, vaikka kuulin että Suomi USA:lle hävisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:28

Selkeä hallinta mutta hirvittävät virheet käänsivät pelin vastustajalle. Jälkikäteen helppo olla viisas, mutta kyllä aika moni on sitä mieltä että joukkue oli väärin koottu. Kolme puolustajaa kuudesta oli joka vaihdossa hyökkääjien yläpuolella ja aika monta kertaa soi tämän takia omassa päässä. Eilisen pelin ratkaisu tuli juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:43

Ehkä saamme elää . . .
No ei, kyllä tämä tästä. Harmittaa vaan niin pirusti !!!
Eka erä näytti niin hyvältä.
Laukaisupaikkoja oli, mutta kun ei vaan uponnut niin ei.
USAn maalivahti oli hyvä.
Odotin/toivoin, että neljän parhaan joukossa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:42

Toipuisi nyt edes vapusta! Ehdin juuri parahiksi reissulta näkemään tuon pelin. Olisi melkein saanut jäädä sekin väliin.
Olen huomannut, että jos katson jonkun pelin, niin Suomio häviää, ja jos se jostain syystä unohtuu, niin Suomi taatusti voittaa.
Eilen olin kolme sekuntia hekemassa soivaa kännykkääni, niin Suomi teki maalin.
Asioilla on tapana järjestyä, joten eiköhän tuostakin jotenkin yli päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:32

Kyllä tuo vielki sapettaa.Usan molarin ei pitäny olla mitekää kummone,mut nyt sit oliki nii kova muuri,mitä lie vetäny,ei muuta ku testeihi.Sit nää pillipiiparit,selvä rangaistus Usalle,mut ei ne tiiä mitä sillä pillillä pitäs tehä.Kaikki oottaa rangaistusta jota ei tule ni Usapa pääsee tekee maalin.Hienosti pojat pelas,mut tuomarit ratkas pelin ja se jos mikä täs putoamises sapettaa.Täytyy sanoa,et kyl parempi joukkue tippu pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:48

minulle ei tullut shokkia,koska en katso pelejä.