Oletteko kuulleet ? Katri Helenan 33 v. poika Juha Kalaoja menehtyi äkillisesti www.ampparit.com/ tai www.lime24.fi/uutinen.asp?ca...p;id=15149

Avainsanat: uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 00:38

Kuinka olisi voinut olla "kuulematta"?
Turhaa rummutusta.

Kysyjän kommentti

Olen kyllä itsekin samaa mieltä, harkitsin pitkään, mutta en tarpeeksi, että onko asiallista laittaa tänne, mutta riipaisi kun näin tämän Netistä jo edellisenä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 12:32

Otan osaa, Katri ! Menetys on korvaamaton, yritä silti jaksaa ! Olet kokenut elämässäsi yhtä ja toista, etkä ole antanut vaikeuksiesi näkyä ulospäin. Sinusta ei koskaan ole kirjoitettu mitään ikävää lehtien palstoilla, sinusta pitävät kaikki ! Toivottavasti et syytä itseäsi mistään tapahtuneesta, elämässä vain sattuu kaikenlaista, ei sille voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:32

Voi kuinka surullista.Sääli Katri-Helenaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:36

Joo kyllä luin surullista on mutta elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:38

Kukin vuorollaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 12:41

Surullistahan tuo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:49

onpa ikävää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 13:01

Tuli tuo uutinen nähtyä, mutta aina se jonkun kohdalle osuu. Ikävä asia Katri-Helenalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:20

bniin sääli katri-helenaa se oli hyvä mutta en oo niin paljon sitä kuunellut otan, myös osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 13:42

Oliko hän julkisuuden henkilö,koska kysellään täällä yleisellä palstalla, eikä kunnioiteta toisten surua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:47

Nuorena lähti, voimia läheisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:33

Surullista, riipaisee kun on nähnyt miten lapsen enneaikaine lähtö vaikuttaa ihmiseen, suurimpia tressejä mitä ihminen voi kohdata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:02

Se on kova isku Katri-Helenalle, sanotaan että oman lapsen menettäminen on kamalinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:14

Aika surullinen uutinen ja vielä kun menettää lapsensa noin yllättäen. tais katrihelnan mies myös kuolla aikoinaa samoin nimittäin tämä Timo Kalaoja. kuoli myös nuorena. kaikilla meillä on aikamme täällä. varmaan suru on vaikeata kestää, ja ymmärtää miksi piti käydä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 16:47

Kyllä luin siitä. Mikään ei ole kauheampaa kuin oman lapsen menettäminen. Äitinä sitä ajattelee, että ilman muuta minä lähden ennen lapsiani, mutta aina ei niin ole. Jokaisen päivät ovat ennalta luetut. Otan osaa Katri-Helenan suruun täällä mielessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:44

Näin lööpin,mutta siinä kaikki.Surullista.Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:53

Tänään lehdestä luin uutisen.
Jokaiselle meille on oma aikamme annettu. Jotkut lähtee aikaisemmin ja jotkut saavat pidemmän tien kuljettavaksi.