Suomen rahoittamaa vankilaa epäillään bordelliksi?

Iltalehti Torstai 7.5.2009 klo 00.07

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 13:13

Sittenhän asiat on hyvin. Rosvot, varkaat, murhamiehet ja raiskaajat saavat kaikki palvelut saman katon alta eikä tarvitse mennä kadulle mummoja ja alaikäisiä raiskaamaan. Kaikki ovat läpensä tyytyväisiä yhteiskunta, rikolliset , viranomaiset ja huorat. Yhteiskuntakin säästä kun ei tarvita niin paljon poliiseja eikä yhteiskunnan tarvitse maksaa kalliita oikeudenkäynti kuluja ja vahinko korvauksia. Niin ja aikaakin säästyy kaikilta johonkin muuhunkin harrastustoimintaan. Ei muuta kun aamu puurot naamaan ja naimaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 08:40

jos kehitysapujen käyttöä seurattaisiin tarkemmin, ei tarvitsisi epäillä, olisi varma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:07

Pitäisi valvoa tarkemmin,mitä rahoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:43

Tarpeeseen varmaan se bordellikin tulee, mutta ei taida moraalisesti olla oikea kohde rahoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 09:46

Vankilaahan me rahoitettiin, mutta minkäs me sille mahdetaan, jos käyttävät rakennusta muuhun tarkoitukseen valmistumisen ja avajaisten jälkeen. Pitää pyytää rahat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:32

siinä taas meni suomen kehitysmaa apu oikeaan osoitteeseen niinkuin kaikki entisetkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 10:39

Mikäs siinä jos ajatellaan se yhteiskunnan kannalta näin, että raiskaukset ja muut päällekarkaamiset ehkä sitten vähenisivät, kun on paikka missä miehet paineensa purkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:45

tuota uutista kummaksuin itsekin , no nyt sekin rahareikä sitten lopui, joten kaippa niille rahoille uusi kohde löytyy...voiskos olla että apua tarvittaisiin tänne suomenkin kamaralle...uskoisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:55

Tarkemmin olisi syytä valvoa kehitysmaa-apuun annettujen eurojen perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:23

Rahoitetaan,mutta ei seurata,mihin raha oikein menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:41

niin stubbia

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 12:45

Valvoa pitäisi juu enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:17

en halua tietää vankila jutuista mutta en tiiä vastausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:56

Lopettivat samantien tuollaisen tukemisen kun asia selvisi. Muutama kymppitonni on kuitenkin varsin pieni osa noin 15:sta miljoonan kokonaissummasta joka siellä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:28

nolo juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:38

No onneksi olkoon meille.
Nyt lopultakn rahat menivät todelliseen tarpeeseen ja ihmisten iloksi.
Jatketaan samalla linjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 01:08

Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu, vahingoniloisilla on hauskaa aina kun jotain tällaista paljastuu ...