Miksi Simpsoni on kiinostavaa? vaikka mun mielestä se on ihan turha roska ohjelma

Avainsanat: simpsonit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 14:52

Muutaman kerran vuodessa tulee seurattua koko jakso, en edes tiedä miltä kanavalta se tulee joten suuri fani en ole.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 17:27

Minä ainakin tykkään katella simpsoneita aina silloin tällöin.
Ihan hyvää huumoria siinä paikoittain.
Vanhimmat jaksot eivät ehkä aivan niin hyviä ja naurattavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 18:03

huumoria on montaa laatua, Simpsonit on yhtä niistä, kaikki ei ole kaikille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 18:16

Simpsoneissa on hyvä huumori. Kaikki ei vaan tykkää sen sorttisesta ohjelmasta. Minä tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 19:56

Minä pidän Simpsoneista, huumori on hyvää, pidän myös South parkista vaikka huumori on aika paljon alapäästä tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:38

Simpsonit-sarja esittelee monipuolisin juonenkääntein mitä erilaisimpia hahmoja - usein hyvinkin stereotyyppisiä - aina baarimikosta bussikuskiin ja poliisipäälliköstä pormestariin. Sen kuvaustapa on usein sarkastinen, ja osa huumorista perustuu yhteiskuntaongelmien käsittelyyn. Simpsonit on kaikkien aikojen pitkäkestoisin komedia- ja animaatiosarja Yhdysvalloissa. Satojen episodien, lukuisten vierailevien tähtien, monien hulvattomien tarinoiden ja uskomattoman laajan hahmogallerian myötä sarja on luonut ympäri maailman ennennäkemättömän ilmiön ja vakiinnuttanut miljoonayleisön, joka viikosta toiseen seuraa televisiosta Springfieldin pikkukaupungin ja sen asukkaiden vauhdikasta elämää.

Lähteet:
www.simpsonit.org/ (suomeksi) ja www.TheSimpsons.com (viralliset Simpsonit-sivut).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:48

Kyllä niitä välillä katson mutta en ole mikään fani että nyt sit on pakko katsoo kun ne tulee. aika vähän muutenkin nyt telvision ääressä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:40

Siinä on enemmän tai vähemmän hienovaraisesti piilotettua satiiria, joka ei aukene, ellei satu olemaan ko.asiasta taustatietoa.
Sadat miljoonat katsojat ympäri maapalloa eivät kai voi olla väärässä? Sen täytyy olla hyvä?
Aku Ankan lukijoista tehtiin taannoin tutkimus, jossa päädyttiin tulokseen, että puolella lukijoista on akateeminen loppututkinto!
Sitä siis lukevat muutkin kuin lapset.