Onko kellään kokemuksia polkupyöräilemisestä Virossa? Olen elokuussa lähdössä ja tarvitsen hieman vinkkejä/neuvoja matkan tekoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 12:10

Kyllä se on ihan samanmoista kuin Suomessakin. Tiet ovat jotakuinkin kunnossa ,vaikka on vielä paljon korjaamistakin.. SITTEN VAROITUS LIIKEENTEESTÄ; SIELLÄ ON PALJON RATTIJUOPPOJA !!! Valitettavasti tilanne on sellainen ja tämän laman myötä. Joka puolella on oltava silmät selässäkin.
Tuossa linkissä on hyvin paljon kaikkea tietoa ja vihjeitä eri paikoista ,katsele sitä ja sen jälkeen voit suunnitella reittiä.

ps. itsekin ajan siellä kesällä autolla jossakinpäin Viroa, ajattelin tutustua muuhunkin ,kuin Tallinnaan , missä asun.

Lähteet:
www.turismiweb.ee/fi/categor...2/#comlist

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 10:50

Olettaisin sen olevan samanlaista kuin missä tahansa pyöräileminen. Ei kun matkaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 11:04

Samoin minäkin olettaisin,Virohan on tasaista maata,vai?joten helppo pyöräillä.Kieli ja rahayksikkö eri kuin meillä,luulisin,että tiestö paremmassa kunnossa kuin takavuosina.
www.relaa.com/index.php?topi..._next=prev
linkissä oli asiasta enempi tai googleta pyöräily,viro;löytyy lisää aiheesta asiaa.
Kokemusta Virosta ei ole,pitäis ensteks fillaroida Ahvenanmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 14:02

Kyllähän tuo pyöräileminen on joka paikassa samanlasista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 13:57

sulkis Vastattu: 06.05.2009 - 12:10
Kyllä se on ihan samanmoista kuin Suomessakin. Tiet ovat jotakuinkin kunnossa ,vaikka on vielä paljon korjaamistakin.. SITTEN VAROITUS LIIKEENTEESTÄ; SIELLÄ ON PALJON RATTIJUOPPOJA !!! Valitettavasti tilanne on sellainen ja tämän laman myötä. Joka puolella on oltava silmät selässäkin.
Tuossa linkissä on hyvin paljon kaikkea tietoa ja vihjeitä eri paikoista ,katsele sitä ja sen jälkeen voit suunnitella reittiä.

ps. itsekin ajan siellä kesällä autolla jossakinpäin Viroa, ajattelin tutustua muuhunkin ,kuin Tallinnaan , missä asun.

Lähteet:
www.turismiweb.ee/fi/categor...2/#comlist