Mitä mieltä olette tästä meidän terästädistä, Aira Samulinista?

Niin se täti vaan rakennuttaa taloa ja jumpattaa rakennuspoikia tauolla jotta jaksaavat päivän raksalla painaa. Eikä hänen energiansa tunnu yhtään edes hidastuneen iänkään myötä. Minusta on hienoa että hän on rohkea eikä suostu olemaan ikäisensä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 12:17

Minusta Aira on mahtava esimerkki meille kaikille. Niin valovoimainen iästään huolimatta, hän ei valita turhasta. :D

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 12:09

Siitä voi ottaa mallia muutkin, turhaa jäädä tuleen makaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:11

Hyrsylän mutkasta on kuulunut kummia ennenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:25

Saavuttanut jo senverran kunnioitettavan iän, että hänelle jo pystyy antamaan anteeksi kaikki ylilyönnitkin, sopis konsultiksi ja luennoitsijaksi melkein mihin tahansa mamma/pappa-kerhoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:28

Sanoitte jo kaiken,mitä minä myös hänestä ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:41

joo aivan samaa mitä täällä nyt moni muukin. on se vaan niin ihmeellistä että joku pystyy vielä tuossa iässä olemaan kuin nuori nainen. minäkin olen huonompi kuntoinen kuin hän. ja siinä iässä missä aira en minä kylä pystys millään olemaan sellainen. pitäs Airalle hattua nostaa. on hänellä ollut vastoin käymisiä oman tyttönsäkin vuoksi kun ,lapsi on ollut sairas jo pitkään. minnä olen varmaan jo tossa iässä varmaan aivan rappiolla tai sit jo mullan alla. mieluiten katson aina Airaa kun hän pystyy olemaan iloinen ja nuorekas. täytys mallia tosiaan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:53

Hyvä tyyppi mutta kaikisat ei airaa tule, on harvinaisuus. Tyhjän nyhvääjistä ei reipasta ja ulospäin suuntatuvaa saa millään keinoa. On hänen olemuksensa toki muuttunut, ei 80 vee ole 30 vee.

Lisätty: 05.05.2009 - 12:54

Karjalaisuus on tuota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 12:56

Nostan hattua hänelle. hieno homma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 14:15

Hyvä esimerkki nuoremmilleen. Ei pidä jäädä sohvalle makaamaan, kun tulee tiettyyn ikään. Upea nainen iästään huolimatta tai juuri siksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 14:43

Hyvä nainen, olisipa yhtä paljon energiaa minulla nyt, kun hänellä noin iäkkäänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:39

Aivan huippu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:12

Teräsmamma! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:58

Esillä ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:58

Ei varmaan toista samanlaista Airaa ( eikä Arvia ) vastaan tule.
Mahtavan energinen nainen.
Hersyvä nauru tarttuu ja enerkisyys ihmetyttää.
Tässä esikuva meille kaikille, pidetään huolta itsestämme ja kannustetaan myös lähimmäisiä
elämään elämää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:39

Teräs-mummo!!Esimerkillinen suomalainen nainen!Sisukas Sissi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 21:52

aivan ihana naurava ja iloinen vauhti mummi..ihana kerrassaan ...tahtois olla hänestä edes murto-osan tai siitä enerkiasta jota hännellä on vielä tuossakin iässä...jaksamisia airalle ja paljon...myöskin terveyttä ja iloa.....