Mitä mieltä olette Matti ja Mervi juoruista lehdissä? mua ällöttää ihan se Matti.

Lisätty: 05.05.2009 - 11:42

joo kyllä Mervi myös minua ällöttää.kumpin aina juoru plstoilla minusta ei mitään mukavaa kuultavaa.et Matti ja Mervi sitä ja tätä. ja lääp lääp. en pidä niistä juorulehdistä missä on myös juttuja heistä.

Avainsanat: matti ja mervi nykänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 11:42

Yleensäkään en pidä ihmisten elämän ruotimisesta lehtien palstoilla. Asiajutut ovat erikseen, mutta nuo viinan kanssa läträämiset, nyrkkien heiluttelut, tuomareiden työllistämiset avioerojutuilla ym. menee jo yli hilseen. En ymmärrä miksei tämä Tapolan suku puutu tyttärensä elämään? Olkoon miten aikuinen iältään, mutta jos ei aivot ole kuin häthätää vasta teini-iän kynnyksellä, niin jonkun häntä todellakin pitäisi johdatella oikealle polulle. Voisivat vävypojan laittaa samalle polulle.
He ilmeisesti luulevat olevansa koko kansan suosikkeja ja ehkä esimerkkinäkin. Onhan siinä esimerkkiä anteeksiantamisesta ym. mutta mitä esimerkkiä ne heidän elintapansa ovat? taskurahojen puutteessa eräs nimeltä mainitsematon roskalehti antaa sitä taas joksikin aikaa, kunhan saavat yksinoikeuden. En sano muuta kuin voi lapsiparat.

Kysyjän kommentti

Kiitos ida jälleen tästä vastauksesta ja tää muuten on totta. taas olivat tapelleet. et se sit taas siitä. ei sovi yhteen niin ei sovi minkäs sille tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 11:25

Ketä ne ovat,onko ne jotain julkiksia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:25

Ei kiinnosta vähääkään, mutta saavat viinarahaa kun lehdet heistä kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:25

Enpä ole seuraillut, mutta lööpit näkee väkisin. Jos ei ole Matissa kehumista niin en väitä Merviäkään ymmärtäväni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:32

Minua ällöttää molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:38

Ällöttää ihmisten vaikeuksilla mässäily,lehdissä ja tv.ssä.Varmasti tarvitsisivat tukea ja apua,ongelmiinsa,ei "viina rahaa" ja kauhistelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 11:46

En viitsi vaivautua lukemaan yhtään heistä tehtyä juttua. Kauheaa pelleilemistä ihmiselämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:47

Ei kiinnosta vähääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:57

ei kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:57

Henkilökohtainen protestini on, että jätän ostamatta kaikki sellaiset lehdet joiden lööpeissä/mainosteksteissä tämä tai vastaavanlaiset'julkkisuutiset' on mainittu. Jos useampi käyttäytisi samoin, ne loppuisivat aika nopeasti (lehdet kirjoittavat vain siitä mikä lisää myyntiä).

Matti/Mervi esimerkkinä ovat surullinen tapaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:05

Turhia julkkiksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:24

En osta noita roskalehtiä joissa ko. pariskunnankin asioita ruoditaan. Surullinen tapaus on koko pari... ei voi muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 12:39

Tilaan kaikki lehdet, joissa Suomen upein edustuspari esiintyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 12:59

Inhottaa kun joka tuutista hypää aina jollain tavalla esiin matti ja mervi.
Ei jaksaisi enää yhtään.
Turhaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:15

Ei jaksa vaivautua kiinnostamaan, koska huomenna asiat ovat jo toisin heidän kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:01

95 % kansasta on kiinnostunut, napsulaiset näyttävät kuuluvan siihen viiteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 22:05

jos ei muuta tekemistä heillä ole, kuin olla turhia julkkui niin olkoot...ei jaksa kiinostaa pätkääkään...