Suositelkaa ravintoloita Albufeirassa, te jotka olette siellä lähivuosina käyneet.

Omasta edellisestä reissusta muutama vuosi, olisko 4 vuotta.
Asumme keskustassa eli vanhan kaupungin ja lähiseudun ravintolat tulee meille kyseeseen.

Lisätty: 05.05.2009 - 12:17

Kaipaan nimenomaan OMIA kokemuksia jos jollain niitä sattuu olemaan. Kirjojen yms. mainontaan en luota, nettikin on pullollaan listoja ravintoloista mutta se käytäntö.....?
Olen esim. etsinyt netin kautta tietoa norjalaisen omistamasta ravintolasta, joka siellä toimi vielä muutama vuosi sitten mutta eipä vaan löydy nyt.
(Kirjastoni pursuaa niteitä liittyen matkailuun, ei yhtään lisää, ei etenkään mitään pikkuripellyksiä).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 11:05

Omasta reissustani lienee jo kuutisen vuotta, joten en rohkene sen kummemmin suositella, kerronpahan vaan että todella upean kalaillallisen sain kokea Casa Velhassa (vanhan talon nimi jäi mieleen) taitaa kuitenkin olla 'uuden kaupungin' puolella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 11:05

Minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia paikasta,mutta kannattaisi ostaa pieni matkaopas,siinä on kerrottu kaikki hyvät ruokapaikat ja muuta tietoutta.Saat lomastasi irti enemmän,kun on etukäteistietoutta.