Syötkö oman osuutesi tässä urakassa ? Suomalainen herkuttelee jäätelöllä taantumassakin

Suomi on yhä jäätelönsyönnin kärkimaita Euroopassa. Määrä tekee noin 13 litraa henkeä kohden.

www.taloussanomat.fi/kotimaa...0911251/12

Avainsanat: jäätälö kulutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 10:40

No sitten ne ovat unohtaneet minut laskuistaan. Pari kolme tötteröä jos kesässä syön, niin se on jo paljon minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:36

Kyllä minä syön jäätelöä kesäisin oikein urakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:41

Syön muutaman minttujäätelön.Ei kerry kuin korkeintaan litran verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 10:43

En voi sanoa syöväni. Pari tötteröä kesässä korkeintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:54

Tottahan toki pitää jätskiä saada ja nytkin on kaiken aikaa ollut pakkasessa jäätelöä ja aina iltaisin olen iltakahvin kera ottanut nökäreen jätskiä, ai ai kun hyvää!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:58

joo syön ihan hirveesti sillon ku saan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:01

Meillä on lähes aina jäätelöä pakastimessa. Joskus on jälkiruokana kun ei muuta viitsi laittaa. Yksi Ingmanin jäätelö on aivan ihanaa ja on myös vähälaktoosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:15

Joku vissiin syö meidän osuuten,syömme jäätelöä vain kerran tai pari kesässä.se on kohtalaisen pahaa ainetta,emme tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:45

Jäätelöä kyllä kuluu talvella et kesällä,sehän on hyvää myös jälkiruokana,melkein aina on pakkasessa meillä jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:57

Kyllä minä jäätelöä syön. mutta etu päässä kermajäätelöä, koska minulle ei käy muut edes kasvirasva jäätelöt tai maitojäätelöt. minulle ei laktoosi vaivan takia käy kuin kerma jäätelöt. ne on kuulemma muutenkin laktoosi vaivaan parempia siis kermajäätelöt tai sit ihan maidottomat ja laktoosittomat. vähälaktoosiset myös tahtoo tehdä vaivoja minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 12:58

noh, en mie hirveästi jäätelöllä vuosittain herkuttele.Toki kesällä menee pikkasen enemmän mutta eipä tuo litramäärä pidä paikkaansa minun kohdallani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 14:49

Minä syön teidän kaikkien muidenkin puolesta :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:14

Tänään viimeksi ja huomenna taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:17

En usko, että tuollaisiin lukemiin minun jäätelön syönnilläni kohoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:23

Pakastimesta löytyy aina paketti jäätelöä, mutta isolta kuullostaa tuo määrä.
Ei pysty, liian makeeta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 20:56

vähän multakin jää muille jaettavaksi, hyvä jos kymmenen litraa vuodessa menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 22:12

minä täytän omalta osaltani kyllä tuon jätski määrän kevyesti..pehmiksiä pitää saada aina kun sellaisen kippon ohi kävelen..niin ohitse en pääse kylläkään ,ettenkö ois pehmist ostan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:38

Hirveesti ei tule syötyä.Lapsoselleni lähinnä ostan :)