Mikä on mielestänne sopiva ikäväli seurustelupareille?

Monenko vuoden ikä eromielestäänne on sopiva seurustelusuhteessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 10:22

Ei se ero niinkään vaikuta kun kumpikin ovat nuoria. Mutta entäs kun toinen on 60 ja toinen 50. Siellä sen ehkä huomaa. 3 - 4 vuotta sanoisin minä. Ja onko sillä loppupelissä mitään merkitystä jos rakastetaan....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:19

Meillä on puolison kanssa seitsemän vuoden ikäväli ja se on ihan hyvä,että hän on vanhempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:22

0-10v kun parin oma ikä alle 40v, sen jälkeen mitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 10:27

Suurin piirtein saman ikäiset pärjäävät paremmin yhteiselossa kuin suuren ikäerron omaavat. Mutta loppupeleissä se on jokaisen itse ratkaistava. Kannattaa ajatella niin, että jos itse olet 30 ja mies viisikymmentä, niin taitaa olla liian suuri ikäero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:01

miehen pitää olla vanhempi.. ja tässä iässä en ottais edes omanikästä ku ne on niin lapsia vielä.. mut sanotaan silti 0-10v.. riippuu niin ihmisestä.. kyllä mä voisin ottaa yli 10v vanhemmankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:07

Nuorilla on kyllä suurinpiirtein saman ikäisenä pärjätä paremmin, kuin suurella ikäerolla.
Elämässä ei ole mitää kirjoitettua lakia miten vanha pitää missäkin vaiheessa olla ,joten anna luonnon tehdä omansa ja kaikki siitä sitten kolisee kohdalleen, jos on onnistuakseen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:43

kun on 16v ei varmaan kovinkaan monen vuoden ikäeroa kannattaisi harkita (2 on jo aika paljon), myöhemmin tilanne muuttuu ja on todella henkilökohtainen kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 13:03

Tähän on minun vaikea vastata oikein mitään. Itse elän parisuhteessa josta voisi sanoa että on aika pirun suuri ikäero..
Vastaisin tähän siis että ei ole mitään sopivaa ikäeroa.
Kun kolahtaa niin sitten kolahtaa.
Iällä niin merkitystä kunhan suhde oikeasti toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 23:51

Minunkaan mielestäni ei ole ikäerolla mitään merkitystä. Tottavie tietty jos esim. 16 v seurustelee yli 20 :n kanssa. Siinä vaiheessa on väliä. Aikuisena ei enää ole. Tiedän useita pareja, joilla on huomattava ikäero, myös niin päin, että mies on nuorempi. Ja, mikä parasta rakkautta on riittänyt..Jos kemiat kolahtaa yksiin, niin eipä siinä paljoa kysellä sen enempää. "Rakkaus on niin sokkee, ihan umpsokkee"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 04:00

Sanoisin myös about 0-10v. Kaipa joillakin toimii paljon isompikin ikäero, minulla ei toimisi. Oma puoliso on kaksi vuotta vanhempi, tai oikeastaan 1,5v. Henkilöstähän se tietenkin vähän riippuu, mutta kauheasti yli 10v. vanhempaa, olis vaikea itselleni kuvitella. Kovin paljon nuorempaa en voisi edes ottaa tän ikäisenä (29v.) Nehän olis ihan pikkupoikia. Riippuu se myös siitä missä ikähaarukassa liikutaan.