OSTIN EILEN TOMTOM ONE XL. NYT EN OSAA

LADATA ASENNUSKOODIA. LAITOIN KOODIN SILLE VARATTUUN RUUTUUN, MUTTA SE EI TOTTELE "SEURAAVA" VALINTAA, ETTÄ VOISIN ASENTAA NE ILMAISEKSI. MITÄ TEEN VÄÄRIN

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 07:38

Et mitään tee väärin Yritä monta kertaa asentaa niin se onnistuu siitä minulla on ollut aikaa kun minulla on ollut samanlainen juttu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 08:22

Aika monesti auttaa kun sammuttaa laitteen ja odottaa. Sitten aloittaa alusta. Kokeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:40

Oletko luonut itsellesi tomtom tilin, sinun pitää olla kirjautuneena sinne ,sen jälkeen homma toimii.

Lisätty: 05.05.2009 - 10:33

Sinun pitää nyt soittaa Tomtomin tukeen.On ollut samoja ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:23

Luo tili ja kirjaudu sinne.Siten onnistut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 10:26

TILI ON LUOTU JA KIRJAUDUTTU, EI TOIMI. OIKEALLA PUOLELLA OLEVA SEURAAVA NAPPULA EI TOIMI, AINOASTAAN VASEMMALLA OLEVA TAKAISIN PAINIKE.