Saanko kiittää?

Jälleen noista parhaiksi valituista vastauksistani teitä kaikkia jotka olette siihen "syyllistyneet". Kiitos, ei aina tule jokaiselle laitettua erikseen kiitosviestiä.

Ei tarvitse vastata tähän ellette välttämättä halua.

Lisätty: 04.05.2009 - 23:08

Lämmin kiitos sinulle jonin13 kauniista sanoistasi!

Lisätty: 11.05.2009 - 23:05

Nyt on vaikea paikka. Sain kauniita sanoja jotka olivatkin kiitoksia minulle. Jatketaan hyvillä vastauksilla tästäkin eteenpäin. Kiitos teille kaikille. Mutta joku teistä erityiskiitoksen ansaitsee...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 23:00

Saatha sie kiittää, ja syystä saanunna nää, koska siul on paljon hyvii vastauksii; monipuolisii, vaivaa nähny ettimisis, eikä mitään yks sanasii juu ja ei -juttui, täs mie piän, ja aina jaksat muistaa, kannustaa ja lohduttaa ja antaa neuvoja kysyjille:) halei sinne siul.... ja jatka sammaan omaan malliis:)

Lähteet:
napsun vastauksii seuranneena

Kysyjän kommentti

Liikutuin vieläkin lukiessani vastauksesi. Tuo tuli varmasti sydämestä asti. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 22:37

Saat kiittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:07

jatka vaan hyvillä vastauksilla, se on paras kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:09

ole hyvä vain kiitä pois....ja kiitokset ain mielt piristää...ja kiitokset myöskin sinne.... :) ja hyvät ötyset kaikille napsulaisille ja yö halit ...hmm.. joutuin nyt vain nukkumatin luo...hyräilee ...silmät puol ummes... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 23:14

Minä olen ainakin mielelläni sinun vastauksia aina silloin tällöin äänestellyt, oikeaan osoitteeseen on mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:24

Kiitos vaan. saat kyllä kiittää. minä aina kyllä kiitän sitä jolla on paras vastaus. mutta sanokaa se minulle jos ette tykkää jos laitan jotain muutakin siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 00:17

Tottakai saat kiittää!!Ja mikset saisi?? Jatkat vaan samaa malliin ja hyviä vastauksien kera!! :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 01:42

Niin palaute on aina paikallaan oli se millaista tahansa ja ihmisten pitää toki saada vapaassa maassa esittää omat mielipiteensä, jos siltä tuntuu. Siis ruusuja ja risuja malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 03:23

Ole hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 05:30

ole hyvä vaan.. sun omaa ansiota se on ku vastaat niin hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 05:58

Ollappa hbyvä, eikö kannatakkin vastailla mukavasti, niin tulee niitä parhaita vastauksia!
Ihan kiva on napsuilla, eikö vain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:37

Saat kiittä miksi et saisi? kiittäminen on kivointa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:16

Jaa, eipä ole tullut kiitettyä... aika tiuhaan saisi kiittää...
Kiitosta annan mutta vähän eri tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:32

Ole hyvä,jatka tyyliäsi ,niin tulee taas parhaita vastauksia,kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:27

Ole hyvä.