Kuinkahan monta käyttäjää on rekisteröitynyt tänne Napsuun, mutta sen jälkeen eivät ole jostain syystä hiiskahtaneetkaan.?

Itse epäilen että satoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 17:31

4931 näkyy olevan käyttäjiä tällä hetkellä, mutta vain pieni osa on joka aktiivisesti on esillä, valitettavasti, olisi kiva nähdä hyvinkin paljon laajempana keskusteluja!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pieni on meidän aktiivisten piiri. Uudet pysyvät tuulet olisivat aina tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 17:15

niin epäilen minäkin, kun joka päivä tänne kyllä rekistöidytään....missä sit ovatten, kun täällä meitin kans ei olla, vaikka olemmekin niin kivaa popootta....tulkaa vain mukaan te piilossakin olijat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:29

Se on tämä ihmismieli, kun kaikkeen kyllästytään niin nopeasti.
Ite en oo kyllästynyt napsuun, ja hyvä niin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 17:34

Taitaa olla tuhansissa tuo luku, jotka eivät kirjautumisen jälkeen paljoa näyttäydy. Melkein viisituhatta kirjautunutta näkyy olevan ja vain muutama kymmenen kirjoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:36

vaikka rekisteröityneitä onkin lähes 5000 niin jo 10 pisteellä on sijalla 1483. eli niitä 'kuolleita sieluja on tosi paljon (joukossa varmasti sellaisiakin jotka haluavat vaan lueskella, ja silloinhan niitä aktiivisuuspisteitä ei kerry)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:58

..hiiskun niiskun, täällä ollaan, vaikka aikas harvakseltaan, aurinkoista kevättä kaikille :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:03

mä tiedän 2 ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:17

Juu,sitä olen minäkin ihmetelly,miksi rekisteröityä jos ei sitten pukahda sanaakaan niinku elonmerkkinä.Kuinka malttaa vain lukea,kommentoimatta mitenkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 18:59

Kyllä niitä taitaa aika läjä täältä löytyä, ihme kyllä.
Ehkä he vain tapittelevat sivusta vastauksia ja juttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:06

Tulkaa piilossa olevat napsulaiset rohkeasti mukaan. Täällä on ihan mukavaa.

Että tervetuloa vaan porukkaan mukavaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:32

Niitä on paljon,vaikea sanoa kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:48

Joskus arki vie mehut tai sitten ollaan reissussa, mut aina kun mieli jaksaa, on kiva olla napsussa mukana. Kivaa porukkaa ja lähes aina löytää jotain uutta tietoo, etupäässä matkailusta, josta oon kiinnostunut. En ota tätä työstä. Vapaa-aikaahan tässä vietetään jokainen oman mielensä mukaan.Muussa tapauksessa en voisi mukana ollakaan.Pikku porkkana toi pisteiden keräys tietty on, mut mä en koskaan pystyisi kilpailemaan niistä työn ja arjen lomassa joka päivä,joten nautin ihan oman aikataulun mukaan,pisteitä kertyyy sen mukaan.Ei sen enempää.Jokainen tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:55

Satoja,mutta vain viitisenkymmentä aktiivista käyttäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 13:16

Kyllä niitä on jo paljon täällä napsussa. mutta voisko olla et moni ei oikein tiedä mitä täällä tehdään. minä olen myös tätä asiaa pohtinut. minullakin on kavereita joista ei kuulu yhtään mitään. minne he ovat hävinneet. olis kiva kuin moni uskaltas itsensä myös ilmaista kun täällä on. täällä on jo luku muutenkin jo yli 4000:ta kirjautunut melkiein kohta 5000:ta. minusta se on iso määrä. joo eivät läheskään monet täällä ole aktiivisesti mukana. se olen huomannut. mutta me ollaan ainakin jotka nyt tähänkin ovat vastanneet. hyvä että edes me.