Paljon Onnea jaana.m. Nyt sitten vain matkan suunnitteluun!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 14:25

Kiitoksia onnitteluista! Olihan tuo lahjakortin voittaminen ihan mukava yllätys. Matka suuntautuu varmaan taas kerran Kreikkaan, kohteesta ei vielä tietoa.

Kysyjän kommentti

Onnea vielä ja kaikkea hyvää sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 14:26

Ouzoa, ouzoa sitten juhlan kunniaksi. Onneksi olkoon!

Lisätty: 04.05.2009 - 14:45

Etusivun alareunassahan tuo lukee ihan selvästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:39

Onnittelut.... mutta mistä saitte tietää asiasta kuka on voittaja!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:43

JOO en minäkään tiennyt kuka on voittaja täällä. Mutta ONNEA SINULLE VAIKKA EN TUNNE SUA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:52

onnea vaan jaana ja hauskaa matkaa kunhan sinne joudat lähtemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:53

Onnea onnea, hyvää matkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 14:55

Jep minä onnittelen myöskin! Ja hyvää tulevaa matkaa vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:01

Samoin aurinkoiset onnittelut minultakin!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 15:20

Onnea, onnea matkalahjakortin voittajalle. Hanki hyvä, kiva ja hauska matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:44

onnea!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:45

Onneksi olkoon minunkin puolestani! Tuollaisia yllätyksiä on tosi kiva saada! Vietähän oikein mukava ja rentouttava loma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 16:49

Onnittelut!!! Ja hyvää lomareissua sitten kun lähdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 16:50

Onnea vaan vielä minunkin puolestani! Itselläni matkalahjakortti olisi mennyt suunnittelemaani Lontoon matkaan, jota olen jo pitkään odottanut. Budjetti vain on aika tiukilla. Tulee kokoajan jotain ylimäärästä menoerää, joten matkaan ei ole jäänyt rahaa. Jokatapauksessa onnittelut sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 16:54

Lämpimät onnittelut voittajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:07

Ihka mukavaa, että voitit tuon matkalahjakortin, toivottavasti hihkuit ja hurrasit?, näin miekin tein silloin tammikuun alussa kun tuon 300 eken lahjakortin voitin, tosin en vielä tilannut/käyttänyt..Iiiiiisooot onnittelut viel siulle, jess....:)

Lähteet:
omat tuntemuksein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:28

Onnea onnea paljon ...ja oikein mukavaa reissua....kerrothan meillekin matkasi määränpään....sitten, kun sen aika on...ja tietty kuvia paljon näytille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:10

Paljon onnea matkalahjakorttiarvonnan voittajalle eli jaana.m!!Kiva yllätys ja Hyvää matkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:22

hienoa että onni suosi sinua, vietäppä kunnon loma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:41

onnea roppakaupalla ja reissun suunnittelua sulle.. olit oikea voittaja ,toivotan hyvää matkaa kreikkaan,sinne miekin pian ehkä lähden kun tämä "sika influenssa" laantuu,,,,mut onneksi olkoon vielä kerran.!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:24

Olit onnen tyttö tällä arvonnalla. Menehän nauttimaan voitostasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:02

Onnea ja hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:32

Onnea myös täältä! Ja hauskaa matkaa sitten joskus,kun sen toteutat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:58

Onnea ja hauskaa matkaa kun lähdet :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:08

Trevlig resa ja hyvää matkaa.
Pakko myöntää että en edes tiennyt tuollaista nimimerkkiä ennen tätä päivää...