Boolia häihin! Mikä on mielestänne sopiva prosentti boolille? Ettei olisi liian laimeeta eikä liian vahvaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 11:17

0% . Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 11:24

jokin hyvin mieto 4,5 %-5% keskaria vastaava ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 11:25

Semmonen 5-10 korkeintaan. Tai riippuu kai siitäkin, minkä verran sitä on tarjolla. Jos juoda saa niin paljon kuin iltaa piisaa, niin tuo 5 riittää ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 11:26

Mie sanoisin jotakin noin 8 prosenttista.. Se on ainaki minulle ihan sopivaa booliksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:28

10% tuo olisi parasta ei tarvitse laittaa 500 litraa,jos liian laimeaa pitää olla säiliö auton linen,hyvät häät ,yleensä paikalla 200 henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:29

Max 10% mutta paljon vähempikin riittää. Ja myös alkoholitonta boolia siihen rinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:29

Riippuu tietysti vähän seurakunnastakin, 4-8 % aika turvallinen ratkaisu (syytä maistaa ennenkuin pistää tarjolle), ja sitten saataville myös se 0 % vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:38

kokonaan ilman alkoholia :) tai sit ihan hiukan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:39

Boolin pitää olla noin 16 %:sta ja sitten tietysti alkoholiton vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 11:41

Minun suosikkini: 10 litran ämpäriin kaksi valkkaria, yksi kirkas ja loput spraittia + hedelmiä. Miedon makuinen, mutta silti tehokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:59

Noin 5% on hyvä.
Onko tarkoitus tulla humalaan... en tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:26

raikas booli on alle 10%,

(Gristallin resepti on se väkevyysaste joka menee kaikein tehokkaamin 'päähän'eikä sovi oikein hyvin juhlaväen juomaksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:34

Meillä oli noin 8 % ja se oli hyvä. Hyviä booliohjeita löytyy,kun googlettaa sanan booli.Alkon sivuillla on boolilaskuri,jolla voi laskea paljonko prosentti on.Kätevää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:19

Mielestäni mahdollisimman mietoa esim. keskioluen prosenttimääränen vois olla sopivaa, kun kuiteskii, mitä oon seurannunna, niin osal näistä henkilöistä, jotka ovat turmiolan tommin tiellä:), on oma taskumatti viel varmuuden vuoks matkas varsinnii häissä.... soon moro täältä ilta-uutisist jälleen, heh....