Mitä mieltä olette olette uudesta tosi-TV -ohjelmasta, jossa nainen etsii isää tulevalle lapselleen?

Lähinnä se mietityttää, että tässähän ei ole kyse siitä, että nainen hakisi itselleen elämänkumppania vaan ainoastaan isää lapselleen.

Lisätty: 04.05.2009 - 11:33

Tässä siis kai haetaan isää lapselle, jonka tämä tuleva äiti näistä ehdokkaista valitsee ja sitten vaan tositoimiin.

Avainsanat: vanhemmuus isä äiti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 17:25

No toisaalta, mistäs sitä tietää, voihan äidin miesystävät vaihtua tosielämässäkin, että ei tuo siinä mielessä mitenkään poikkea normaalista deittailusta. Eihän se ensimmäinen vaihtoehto välttämättä ole se oikea. Niin, ja kyseessähän oli vielä syntymätön lapsi, eikä lapsen muisti ihan heti syntymän jälkeenkään kehity, eli ei se niitä ehdokkaita tule muistamaan, vain sen joka jää rinnalle, jos jää kukaan. Erikoinen ohjelma tosin on, en ole kuullutkaan tuollaisesta...

Kysyjän kommentti

Hei! Kiitos kun kerroit oman vastauksesi kysymykseeni. Aurinkoista kesän odotusta Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 10:19

Jaaha, taas jotain uutta ja hölmöä. Luulisi noita isäehdokkaita saavan muualtakin, kuin TV:n välityksellä. Enpä juuri arvosta tuollaisia ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 10:19

Minusta nuo aina haiskahtaa. Pitäisi ajatella tämän lapsen tunteita vaihtuvissa "isäsuhteissa". Mitä jos lapsi tykkää ja äiti ei? Ei sitä viikossa eikä kahdessa elinikäistä isää löydetä. Eiköhän tässäkin ole perimmäisenä tarkoituksena ettei äiti saa miestä itselleen ja käyttää nyt sitten lasta hyväkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:23

uskoni (ja kiinostukseni) tosi-tv sarjoihin on aika heikko, tuskinpa tulen tätäkään katsoneeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:36

en ole tuollaisest ohjelmast mitään kuulutkaan, mutta pitä katsoa jakso kun tulee kohdalle, aihe on aikas kummallinen kylläkin...lapselle isää hakee ...aika omituista...mitähän se lapsi siitä tuumi, kun isäehdokkaat vaihtuu viikottain..ei tajuu...ei..jotenkin tuntuu ihan väärältä lasten tunteillla leikkiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:39

Kai sitä joku katsoo ,vaikka väittää jotain muuta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 10:40

No en kyllä itse aio ainakaan katsoa. omituisia ohjelmia tekevät nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:49

Yleensä mainitut ohjelmat ovat mielestäni "järkeä vailla"....en katso niistä yhtäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:19

Oudoltahan se kuulostaa. Kyse on kuitenkin viihteestä, eikä lasta ehkä pitäisi käyttää vain viihteen takia... Voisi ajatella myös, että mies, joka tuollaisiin viihdeohjelmiin menisi, ei ole vakavasti otettava isä... mutta toisaalta miksi ei?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:20

En ole minäkään kuullu tästä alkavasta ohjelmasta. On se ihan hullua että lapselle etsitään isää. Johan lapsi siintä häiriintyy,kun on monta isä-ehdokasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:36

En katso olenkaan tositevee ohjelmia,ovat mielestäni syvältä sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:38

aika oudolta kuulostaa.. en haluais että mun isä olisi hankittu tv:n kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:42

Täyttä roskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:11

Gristallin kans samaa mieltä samoin kissaäidin!En katso tosi tv-ohjelmia ja tuo kyllä kuulostaa aika idioottimaiselta ohjelmalta.Miten se laps parka tajuu,kun joka viikko vaihtuu isäehdokas,johan siiinä menee sekasin kuka se isä taas olikaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:36

Mielestäni erittäin typerä ajatus. En ajatellut katsella tuollaista roskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:08

kyllä formaatinkeksijöillä ei tunnu olevan mitään rajoja, no ei ainakaan mua varten tämä ohjelma