onko Ruotsi hyvä maa vastaan suomi??????????????????????

mutsi kysyi
eli poika ystävä

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 19:07

on tietty ja suomi voittaa ihan varppistikkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 19:14

No miksei olisi. Ainahan me heitä ollaan matkittu melkein joka asiassa. Eli hyvän maanhan sen silloin täytyy olla kun meillekin kelpaa. Miksei siis kaksintaisteluissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:33

eihän voi olla ruotsi milloinkaan hyvä maa jos maaotteluista tai muista matseista kyse.

Lähteet:
ite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:40

sen näkee sitten ku ne pelaa vastakkain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:45

Eikö nää ole kaikista parhaita jännityksellisiä otteluita mitä voi jääkiekossa olla, Suomi -Ruotsi ottelut??????????
Eiukö ne ole katsotuimpia otteluita ja jännittävimpiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 19:53

Ruotsi-Suomi ottelut on aina jänniä. Olkoot sitten jääkiekkoa tai jotain muuta. Se on se rakas vihollinen asetelma, joka siitä tekee niin jännittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 20:01

On hyvä maa. Etenkin kun niistä kahdesta on aivan sama minulle kumpi voittaa.
Ei tarvitse ottaa minkäänlaisia paineita matsia katsoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:16

Taitaa olla tilanne maailmanmestaruuksien suhteen ruotsille 8-1, joten ainakin suomeen nähden selvästi parempi. Viimeisen 15:sta vuoden aikana suomi on tosin kuronut eroa kiinni ja ollut muutaman kerran kisoissa parempikin, mutta kyllä se on pakko myöntää että pääsääntöisesti naapuri on ollut parempi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 21:51

Kyllä, parasta katsottavaa jääkiekossa, ei ole mitään väliä kuka voittaa vaan se, että Ruotsi häviää, vai mite se ny oli? Eniromaista kumminnii...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:03

Täytyy myöntää,että on.