Millaista unta näit viime yönä?

Itse en enää muista, mutta unet ovat kiehtovia...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 19:59

nyt olen muutamana iltana pelannut pasianssia ja ne kurkot ja rouvat ovat alkaneet unessani elämään, mutta viimeyönä näin , että venäjän kuningas haudattiin ja joku sanoi minulle , et katso minkänäköinen ruumis, en nähnyt kuin etutukkaa , joka oli tosipaksu tummanruskea ja kihara...sanoin sille joka käski sitä ruumista katsoa, et en voi ruumita katsoa, siihen kait heräsinkin sit..

Kysyjän kommentti

Hauska uni! : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 14:06

Oli hyvin vilkas yö unien puolesta, mutta aamulla ,kun heräsin oli kaikki puuhitty pois ja nyt ei ole minkäänlaista kuvaa mistä oli kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 14:17

En muista, yskiskelin koko yön niin ei siinä mitään unia kerennyt nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 14:18

Sen kerominen tällaisella palstalla olisi täysin sopimatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 14:36

olin kattomassa jotain jääkiekkopeliä.. ja sen jälkeen olin kahden tytön kotona yötä, mut en tiedä keitä he olivat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 15:03

Usein näen unta että minua ajetaan takaa tai en pääse vessaan kun on kova hätä päästä. ja tämä uni toistuu usein minulla. nyt viimeöistä en jaksa muistaa tuli muutenkin mentyä viinin huumassa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 15:15

Perkules ku mie en muista mittäää... No harvoin näen unia jotka muistan. Ne ovat joko ihan typeriä tai sitten jotain tulkittavaakin löytyy. Mutta viimeyönä taisi olla filmivapaa yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:23

En muista hirveästi mutta jotain unta missä olin merillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:28

Kävelin jääkiekkokaukalon reunalla ja auringon sulattamassa lumessa oli monta talvella sinne kadonnutta kiekkoa. Poimin pari ja jatkoin matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:33

Olen luultavasti kääntänyt vaan maata,niin suuren vaikutuksen eilinen urakan aloittaminen oli;yleensä en muista uniani aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:42

kivaa unta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 19:16

Harvemmin uniani muistan. Viime yönä en tainnut nähdä unia, koska ei mitään mielikuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 01:03

Olin Vilnassa aktumusiiki festareilla, siellä ei unia katseltu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:20

Uneton yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 13:57

Noh... Ensin, kun uneni alkoi minulla oli jalka kipsissä. Sitten meidän koti alkoi palaa ja sit mä en päässy pois, kun minun pyörätuolini oli jumissa ja sitten heräsin enkä saanut enää unta.