Onko voittaja napsu kilpailussa jo ratkennut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 20:21

OOta nyt ainakin huomiseen!

Lisätty: 02.05.2009 - 22:48

On se mukava, kun meillä on oma setäin porukassa!
NAPSU SETÄ hienoa!
Ja nukutaan yksi yö enemmin kuin vastasin aikaisemmin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 20:25

Arvonta suoritetaan maanantaina 4.5.2009 ja voittaja julkaistaan Napsun etusivulla. Kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille!, sanoo 'napsu-setä'

Lisätty: 02.05.2009 - 23:26

.... tai 'napsu-täti', ei voi tietää...;)

Ja muistutukseks vaan, jotta näis kaikis erillisis kilpailuis ei oteta koko napsuttelijan pistemäärää/arpalippui huomioon, vaan VAIN ko. kilpailuaikana kerätyt pisteet..., jotka muuten nekin ois kiva nähä, eikä vaan tää koko napsutteluajan pisteet...?

Lisätty: 03.05.2009 - 19:54

Pate T:een kanssa samaa mieltä, jotta nämä kilpailuajan välillä syntyneet pisteet ite kullakin (myös itelläin) ois kiva tietää, kun tuol möllöttöö vaan tuo kokonaispistemäärä, joka kertynyt koko Napsus oloaikana, josta moni (varsinkin uusi tulokas) voip saaha väärän käsityksen esim,: ei kannata kysellä/vastailla kun nuil on jo noin paljon pisteitä, jne..., joka ei siis ole realiteettii.. hyvä Pate T, paa ylläpitoon vinkkejä:)

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:30

eiku maanantaina selviää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 20:53

Maanantaina on arvonta ja voittaja julkaistaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:34

Ei ole vielä ratkennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:45

Kyllä, sinä et ainakaan voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 22:59

Tää kilpailu on epistä: en millään ole samalla viivalla toisten kanssa, koska aloitin niin myöhään, ja toiseksi olen ulkomailla ilman konetta, enkä kyllä lähde nettikahviloihin pelkästään vain napsuilemaan. Kyllä pitäisi keksiä joku muu systeemi kilpailun voittoon kuin pelkkä pisteiden lukumäärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 02:14

Kyllä ne on sen jo heti tienneet. Kunhan vaan vanhaa ja tyhmää täällä juoksuttavat! Olen muuten hurjattan kanssa samaa mieltä. Meidän pitäis saada lisää kilpailuaikaa ainaskin pari vuotta lisää ennenkuin edellä olevien pistemääriin edes lähelle yllettäisiin, jos elettäisiin edes niin pitkään ( tarkoitan siis tässä omaa elämistäni tietenkin ) Minäkin olin välillä sairaana ja sitten vielä tämä sikainfulenssakin vielä..........

Lähteet:
Mututuntuma........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 10:34

Ei ole vielä julkaistu voittajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 11:04

Hyvä Koira,yks yö enää ja sitten on JOULU eiku Napsu-arvonta suoritettu ja arvonnan voittaja julkaistaan!!!!
Muuten kaikkien arvontojen väliset pistemäärät olis kiva nähdä,onko tämä 4.5.2009 arvonta toinen tai kolmas,jopa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:22

Maanantaina se selviää. Itselläni ei mitään mahiksia voittoon, mutta nyt jo ennakko
ONNENTOIVOTUS VOITTAJALLE !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:07

onnea minunkin puolestani voittajalle, mutta älkääs te vähemmän pisteitä saaneetkaan olkos lainkas varmoja, saattaapi se arpa osua teillekkin..