Mikä on vappumenusi tänään?

Minä tarjoan tänään,peruunaa,silliä,vihreääsalaattia ja lihamureketta mikä sisältää kanttarellejä.

Avainsanat: vappu juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 12:09

Lasten toivomuksesta lihapullia ja perunamuusia, myöhemmin paistamme munkkeja.

Kysyjän kommentti

Minäkin paistoin mukkeja,eikä kuullostanut nuo sinun muutkaan sapuskat huonolta,meilläkin tykätään lihapullista,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 11:55

ihan vaan tonnikalaa ja riisiä lounaaksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:00

Gillattuja kanan-koipia sekä lohta myös. Riisiä ja tuoresalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:19

Grillattua kanaa, lohkoperunoita, grillatut vihannekset ja sitten simaa ja tippaleipiä!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:25

Haaparouskuista tehty sienisalaatti ja keitetyt kuoriperunat. Salaatti on yksinkertainen tehdä: liota suolattuja haaparouskuja useampi tunti ja huuhdo liika suola pois. Silppua sienet, sipulit ( salaattisipuli esim. hyvä ja mieto ), ripottele jauhettua mustapippuria sekaan ja sekoita ranskankerman kanssa ja laita jääkaappiin astiaan, joka on peitetty esim. muovikelmulla. Tarjoa seuraavana päivänä keitettyjen kuoriperunoiden ja ruisileivän kanssa. Lisukkena voi sitten olla itse tehty pakastettu sillikratiini.

Lähteet:
itse tehty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:31

Kyllä lohkopottuja ja kanankoipea lisukkeineen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:01

Eilisestä jä kinkkukiusausta, sitten keittelen nuit ulkolaisii varhaispottuloit, sinappisillii, tomaattisillii, ja tavallista islannin kevytsuolattua silliä punasipulin ja ranskankerman kans, ja tietty keitettyi kananmynii, Pälkäneen perunalimppuviipaleita (on jo osa tradiotiota), sitten voip viel illemmalla tiiä häntä grillatta makkaroit tai jotain lihaa, grillattujen kans on tosi hyvää myös tuo (oiskohan atrian) sinappinen grillisalaatti, voihan vappunenä, mut se on vasta rapsakkaa ja maukasta, kannattaa kokeilla:D

aaaaahhh.. nuot siun kanttarellis, njammm... katteellisena tääl :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:54

Pizzaa Deniksellä ja kotona grillivartaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 15:59

Todella harvinainen menu meidän ruokapöydässämme: nakit ja muusi.
Viimeksi taidettiin syödä sitä silloin, kun lapset vielä asuivat kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 16:32

Paahtopaisti, lohkoperunat, grillatut kasvikset, tuoresalaatti ja pippurikastike.
Ruoka juomaksi plo valkkaria.
Jälkkäriksi tippaleipää ja sitä valkkaria jää vielä nautittavaksi tippaleivänkin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:16

salaatti, nakkikastike ja muusi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 18:13

Meillä syötiin uusia perunoita ja tein niille smetanasilliä. Savulohta ja kermaviilikastiketta. Vappusalaattia jossa oli mm. keräsalaattia, tomaattia, kurkkua, fetajuustoa ja kebablihaa hyvin ohuina suikaleina. Grillattuja broilerinkoipia ja leipää sekä kuohuvaa juomaa. Jälkiruuaksi käytiin pyörälenkillä, kun on ihana aurinkoinen ilta. Ja loma alkaa nyt. Jee, jee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2009 - 18:50

Ulkona pihahommissa meni koko päivä eikä vappulounaista ollut tietoakaan. Pikasoosi nakeilla höystettynä ja kuoripottuja. Maha täyttyi ja sillä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:04

Tänään syötiin illalla nuotio makkaraa ulkona. et aika helppo sellainen, sai olla myös ulkona.