Miksi on kauhea jano vaikka on koko illan vetänyt juomaa kaksin käsin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 10:56

Olet ilmeisesti syönyt vappusillit eilen,kun niin kamalasti janottaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 08:05

Nyt sinun on juotava vain lisää, jano lähtee juomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:03

koska luultavasti oot juonut alkoholia, ja ne on ihan erilaisia juomia ku vesi.. jos olisit juonut pelkkää vettä, en usko että sulla olisi nyt jano

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:12

Raikas ja luonnollinen Hartwall Novelle Fruity juoma onkin verraton vaihtoehto janon sammuttajaksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:52

Ei muuta kun lisää vaan, "öljyä koneeseen" kyllä se jano on aina juomalla lähtenyt !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:05

Miksi piti kaksin käsin juoda? olisit juonut vaan yksin käsin,olisi tänään helpompaa. Jatka tänään vedellä juomist kaksin käsin,niin kyllä se jano lähtee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:20

Et ole juonut kovinkaan taitavasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 10:25

Juo simaa kaksin käsin tänään, niin kyllä se helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:32

Nälkä lähtee syömällä ja jano juomalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:42

Sitä voitkin pohdiskella seuraavalla kerralla kun on tarvetta juoda oikein kaksin käsin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:17

Varmaankin olet juonut aivan vääriä juomia, koska suusi on kuiva ja pitää vain lisää juoda!
Toivottavasti olet nyt valinnut jo oikean juoman tälle päivälle ja saat olosi kuntoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:25

juo sokeripitoista jos olet juonut häppää eilen illalla, se poistaa elimistöstä nesteitä ja sokereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:01

Juo runsaasti vettä ja syö jotain sokeripitoista.Kyllä se jano sammuu viimeistään huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 15:44

VETTÄ VETTÄ älä kaljaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:21

korjaussarja tarpeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 17:33

Vääränlaista juomaa, käy särkiselältä vettä ja juo sitä, sillä lähtee krapula, on testattu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2009 - 18:42

On saattanut käydä niin että nauttimasi juoma on tullut yhdestä putkesta ulos joten nestetasapaino on siitä kärsinyt. Siksi pitää lisää saada...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 18:45

sillä se lähtee millä se on tullutkin. heh. minä päätin sammuttaa pelkällä raa´alla fantalla. vaikkei hirveemmin oloa ja janoa ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 19:33

Ei muuta kuin se, että olet juonut liian vähän (p.s. taitavan kysymyksessä ei sanottu, että olis alkoholia juonut), eli kannattaa jatkaa juomista tänäänkin, tosin muistaa myös syödä sekä suolasta, että makeaa, niin pysyy balanssissa tuo elimistö, jookos.
Leikkimielisenä kysymyksenä tään ite ymmärsin ainakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:57

Ota välillä vettä.